Äidin harrastukset tärkeämpiä kuin lapsi ja hänen harrastukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahalta tuntuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaa,
silmät loistaa kun pääsee joskus meidän mukaa.
Silloin kun tulemma herrasteesta pois hän innoissaan selittää äidilleen kuinka oli kivaa ja kuinka haluisi jatkossakin käydä vaan silloin äiti ilon tyrmää jos minä (allekirjoittanut)
en voi viedä edestakaisin ilman kuluja niin ei hänellä ole aikaa omaa lastaan kuskata sinne ja taas selitellään sitä auton puuttumista ja sitä kuinka ei ole aikaa kun hänen (kyseisen äidin) omat harrasteet vie aikaa ja niistä ei kyllä aleta olemaan pois ja kuinka tärkeitä ne on sille äidille.

Toki minä voisin ottaa tuon välillä mukaan mutta itse toivoisin enemmän vastavuoroisuutta vaan kun ei, kuskaamiset jäisi ihan kokonaan minun vastuulleni.
No jos oikeasti olet noin huolissasi ja välität lapsesta, niin luulisi että joku viikottainen lasten bussilippu olisi aika halpa hinta auttamisesta.

Joo hei tosi paskamaistahan se onkin ajatella jotain muuta kuin omaa persettä(n) ja etsiä tilanteeseen jotain vinkkejä vaikka sitten keskustelupalstalta. Mitä jos jatkossa vaan ajatellaan itseämme ja unohdetaan kaikki muut ja muiden hyvinvointi:mad:

No näinpä tämäkin asia nimenomaan tuntuu olevan. Ajatellaan vain itseä ja unohdetaan se lapsi.
Ei se lapsen tilanne muuksi muutu pelkällä ajattelulla.

Yhteistyössä