H
Huono äiti, maailman huonoin
Vieras
Apua...Minulle tuli vauvan kanssa konflikti, enkä tiedä mitä teen. Vauva saa aina kamalat raivarit nukuttamissa, en osaa siis nukuttaa vauvaani ollenkaan. Mieheltäni se onnistuu helposti, mutta minulle vauva raivoaa, saatt
aa huutaa täyttä kurkkua eikä vaan suostu nukkumaan. Vauva on 9 kk. Olen itse luonteeltani sellainen, että panikoidun helposti. Niinpä kun vauva vaan jatkaa huutamista, menen paniikkiin ja vauva vaistoaa sen...Kumpikin itkemme lopulta.
Tunnen olevani niin huono äiti.
Alusta asti minulla on ollut vauvan kanssa hankalaa. Vauvalla oli paha koliikki ja hän rauhoittui vain mieheni syliin. Jo siitä asti minulle jäi tunne, etten oikein osaa antaa sellaista turvaa lapsellei mitä hän kaipaisi. Välillä tuntuu, että olisi parempi jos vauvaani hoitaisi joku toinen nainen, en minä.
Vauvani on melko vaativa, niin on sanonut moni...Minusta tuntuu etten jaksa enää. Vauva jotenkin kiljuu ja huutaa juuri minulle eniten. ehkä olen vauvalle kuitenkin se läheisin ja siksi hän uskaltaa olla minulle vaikein. Olen vaan välillä aivan uupunut.
Joskus pelkään olla vauvan kanssa kahdestaan ja etenkin nukuttaminen pelottaa. Vaunulenkille hän nukahtaa, mutta alan olla itse uupunut juoksemaan lenkeillä monta kertaa päivässä, varsinkin vesisateessa.
Olen todellakin maailman surkein äiti.
aa huutaa täyttä kurkkua eikä vaan suostu nukkumaan. Vauva on 9 kk. Olen itse luonteeltani sellainen, että panikoidun helposti. Niinpä kun vauva vaan jatkaa huutamista, menen paniikkiin ja vauva vaistoaa sen...Kumpikin itkemme lopulta.
Tunnen olevani niin huono äiti.
Vauvani on melko vaativa, niin on sanonut moni...Minusta tuntuu etten jaksa enää. Vauva jotenkin kiljuu ja huutaa juuri minulle eniten. ehkä olen vauvalle kuitenkin se läheisin ja siksi hän uskaltaa olla minulle vaikein. Olen vaan välillä aivan uupunut.
Joskus pelkään olla vauvan kanssa kahdestaan ja etenkin nukuttaminen pelottaa. Vaunulenkille hän nukahtaa, mutta alan olla itse uupunut juoksemaan lenkeillä monta kertaa päivässä, varsinkin vesisateessa.
Olen todellakin maailman surkein äiti.