Äidit jotka olette joskus olleet seksisuhteessa naiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
voisitteko kuvitella olevanne uudelleen, jos eroaisitte. Tai jos olette sinkkuja, niin onko teillä myös naisia välillä petikaverina?

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Tämä on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta pointtini on se, että vaikuttaako äitiys siihen, että ei niin hanakasti lähde naisen matkaan kuin ennen, jos molemmat sukupuolet kiinnostaa?

En lähtisi enää. En ole tippakaan bi-henkinen (vaikka siinä ei olisi mitään pahaa). Olen ollut naisen kanssa pari kertaa erittäin epämääräisissä olosuhteissa, joita en enää mielelläni muistele. Siihen liittyi kaikenlaista hyväksikäyttöä ja huumeita.

Mulla ei ole ollut kuin yhteen naiseen seksisuhde, ja se äidiksi tulon myötä. Tai seksisuhde sanana tuntuu kylmältä, meidän välillä on muutakin kuin pelkkää seksiä. Minä olen sinkku, yh-äiti. Ehkä pikemminkin äitiyden myötä olen enemmän "löytänyt naiseuteni" ja tavallaan tullut siitä tietoisemmaksi, ja siitä mitä haluan. Olen kuitenkin koko ikäni ollut enemmän naisiin päin, vaikka aina olen miehen kanssa seurustellut ja mieskumppaneita on useita. Yhteiskunnalliset paineet, muut ihmiset, vaikuttavat siihen etten koskaan oikeasti voisi naisen kanssa seurustella. Surullista.

[QUOTE="a p";26450692]Miksi, jos saa udella? Oletko siis enemmän naisiin päin, mutta satuit vain rakastumaan mieheen?[/QUOTE]

Aika 50/50 on mieltymykset. Naisen kanssa en ole koskaan päässyt/ehtinyt pitempään, sitoutuneeseen suhteeseen. Haluaisin päästä kokeilemaan, millaisia ulottuvuuksia sellaisessa kumppanuudessa olisi.

Mulla ei ole ollut kuin yhteen naiseen seksisuhde, ja se äidiksi tulon myötä. Tai seksisuhde sanana tuntuu kylmältä, meidän välillä on muutakin kuin pelkkää seksiä. Minä olen sinkku, yh-äiti. Ehkä pikemminkin äitiyden myötä olen enemmän "löytänyt naiseuteni" ja tavallaan tullut siitä tietoisemmaksi, ja siitä mitä haluan. Olen kuitenkin koko ikäni ollut enemmän naisiin päin, vaikka aina olen miehen kanssa seurustellut ja mieskumppaneita on useita. Yhteiskunnalliset paineet, muut ihmiset, vaikuttavat siihen etten koskaan oikeasti voisi naisen kanssa seurustella. Surullista.

Mutta hienoa, että kuitenkin nyt pääset toteuttamaan oikeaa minääsi.

Yhteistyössä