Äidit Kuopio???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plintu

Vieras
No tärppäiskö tälläkertaa? Huhuilen äitejä, jotka olisivat valmiita tutustumaan sympaattiseen äitiin ja tomeraan 1,5-vuotiaaseen tyttöseen? Kaipaisimme puisto-,leikki-,jutustelu-,lenkki- ja kahvitteluseuraa toisista äideistä ja lapsista Kuopion lähialueilta tai Kuopiosta. Lapsen tai äidin iällä ei ole meille merkitystä. =)

Minulla olis apu seura ongelmaan...ylläpidän kuopiolaisten mammojen yhteystietolistaa ja peoseltakin on jo kymmen kunta äitiä mukana listalla ja kaikenkaikkiaan 25 äitiä ympäri kuopiota. Järjestelen myös tapaamisia sillon tällön. Mukaan pääsette laittamalla minulle osoitteeseen henna_tark@hotmail.com, kirjoita minulle seuraavat tietosi etu ja sukunimi, sähköpostiosoite, asuinalue ja lasten syntymäajat sekä nimetkin jos haluat. Tervetuloa mukaan. Itselläni on kohta 4kk poika

Jeps, täällä myöskin yksi äippä petoselta. Kaksi lasta, tyttö 2v2kk ja poika 11kk, itse olen 23v.

Olen itsekin muutaman kerran koittanut täältä saada puistoseuraa vaan eipä ole ketään koskaan ilmestynyt paikalle... No ehkä tällä kertaa tärppää... Aamupäivisin meillä tosi tylsää, silloin olisi puisto ym. seura tarpeen!

Tulkaa ihmeessä tonne henniksen järjestämiin kokoontumisiin. Siellä on kivaa ja varmasti tutustuu uusiin ihmisiin kun kaikki on siellä saman asian takia! =)

Tääläpä asutaan lähellä sitä Pirtinkaaren isoa kerrostaloa ja mielellään tavataan.Puistoja on tässä lähellä kaksikin: Kuoppamäenpuisto ja Amerikanraitinpuisto,molemmat kivoja ehkä jälkimmäinen kivempi.Missäpäin ite asut?
Voit laitta suoraa postiakin kawikaz@luukku.com :wave:

Yhteistyössä