äidit vuosimallia80

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti80

Jäsen
07.03.2004
66
0
6
minkä ikäisiä lapsenne ovat?minkä ikäisenä saitte?onko haaveissa lisää?minulla on 3v tyttö ja 1v tyttö.esikoisen sain23v ja kuopuksen 26v.vauvakuumetta taas poden mutta ehkä odottelen vielä vähän että vauveliini kasvaa....täytti just vuoden nimittäin.

Tässä kans äiti vuosimallia 80. Esikoiseni sain 24 vuotiaana, nyt tyttö on reilu 2 vuotias ja toista kuumeillaan kovasti. Sovittu jo miehen kanssa, että syksyllä aloitamme yrittämisen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 12:20 dharma80 kirjoitti:
Tässä kanssa yksi -80 syntynyt äiti jolla puolivuotiaat kaksospojat :) Lisää lapsia ei varmaankaan hankita.

Ihanat suloiset pojat sulla! Mulla poika 3/06! Ja oon vm 80.

Ensimmäisen laskettu aika parisen kuukauden päästä. Lasta "pantiin alulle" sitkaasti 2,5 vuotta \|O :) Mies ois halunnut lapsen jo 6 vuotta sitten. Nyt on pohdittu, että mahdollisimman pian toista yrittämään :p

Vaikea sanoa, kun ei omia lapsia ole (siskon lapset on läheisiä ja rakkaita kyllä), luulisin, että 3-4 ois meille passeli määrä, jos on tullakseen. Vaikea suunnitella etukäteen, kun ei tiedä, onko tullakseen. Lapsensaantiongelman kanssa painii niin moni tuttava pariskuntakin.

Yhteistyössä