Aiemmat avioliitot

  • Viestiketjun aloittaja Hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Hukassa
Minulla on hyvä parisuhde, mies on ihana ja kaikki on hyvin. Ainoa mikä on mietityttänyt suhteen alusta alkaen, on miehen menneisyys. Hän on ollut kahdesti naimisissa ja tietty kahdesti myös eronnut. Ja tämä minua häiritsee. Itse en ole ollut kertaakaan avioliitossa mutta haaveeni on löytää sopiva kumppani jonka kanssa solmia loppuelämän avioliitto. En kuitenkaan ajatellut että mies olisi jo kahdesti ennen minua löytänyt loppuelämän kumppanin. Kyseessä ei kummallakaan kerralla ollut hätiköity päätös eikä ihan nuorenakaan tehty.
Miten tähän pitäisi suhtautua. Tuntuu että ajatukset pyörii vain tämän asian ympärillä. Olen jo miettinyt eroakin asian takia kun se tuntuu niin ottavan koville.
 
vierailija
Teidän yhteinen elämämme on alkanut 0-pisteestä, joka tarkoittaa että mitä on ollut ennen sinua on ollut ja saa olla. Tietenkin voit asettaa itsellesi kysymyksen mikä minusta tekee ihmisenä jotain erityistä että mies on ihastunut ja rakastunut sinuun. Vai muistutatko exää vai soittaako miehesi sitä yhtä ja samaa levyä aina uudestaan ja uudestaan kunnes.... Enemmän kiinnostaisi mikä oli syy että edelliset suhteet kariutuivat ja hei muista oli kaksi ihmistä!
 
vierailija
Parempi varoa kuin katua, niin että ihan tervettä harkita ja antaa ajan kulua. Sukulaismiehelläni on 3 avioliittoa takanaan ja neljäs suhde menossa.
Voitko lainkaan kuvitella, mikä on ollut näiden erojen syy?
 

Yhteistyössä