Aiemmin jo ollu puhetta:uusperheet ja rippijuhlat tms.JATKETAAN...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja törkeetä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

törkeetä

Vieras
Kerroin aiemmin kun tuttava poika pääsi ripille ja kirkkoon tuli oma isä,äiti ja sisaruksia mut EI isän uutta vaimoa tai sisarpuolia sieltä....Siis ku äiti ei tule toimeen OLLENKAAN isän uuden vaimon kanssa eikä halunnut edes sitten niitä sisarpuoliakaan PÄÄSTÄÄ kirkkoon!!!!Isä ja äitikin istui eripuolilla kirkkoa sitten.Mahtoi olla tuosta pojasta aika surullista sitten.....Juhlatkin sit vieteltiin eri tahoilla ja eri päivinä.Mikä aikuisia vaivaa kun ei ajatella sitä lasta ja miltä se hänestä tuntuu???Itsekeskeistä aikuisilta!
Eilen näin kyseistä äitipuolta ja hän sanoi että pojan äiti jopa uhkas häntä väkivallalla jos menee kirkkoon tai pitävät juhlat!!!Naurettavaa!Ihmettelin todellakin,en ole pojan äitiä koskaan tavannut etten osaa sanoa hänestä sen enempää...Poikaakin oli OMA ÄITI KIRISTÄNYT/UHKAILLUT että pistää välit poikki jos tuo äitipuoli saapuu kirkkoon!!!!!Eikö olekin siis niin käsittämätöntä ja naurettavaa OMALTA ÄIDILTÄ????!!!Poika reppanaa sanon minä mitä joutuu kestämään.Asuu kuitenki siis isänsä ja äitipuolensa luona.

Niinpä. Olen itse joutunut lapsena/nuorena kärsimään samasta asiasta. Olin mielestäni syytön ja pelkkä pelinappula. En päässyt edes isäni hautajaisiin tämän riidan takia.

Meillä ei koskaan ole ollut edes puhetta "yhteistä" juhlista vaikka ollaankin väleissä tytön isän kanssa.
He haluavat pitää siellä omalle suvulleen juhlat ja me pidetään täällä kotona omalle puolelle.
Eikä siinä kai ole ollut tytönkään mielestä mitään omituista.
Minulla ei siis ole mitään sitä vastaan vaikka hänen isänsä ja uusi perhe tulee tai vaikka kaikki muut sukulaiset tulee mukaan tänne juhlimaan mutta näin se vaan on mennyt

Meillä on uusperhe, mutta kyllä minut oli kutsuttu miehen lapsen rippijuhlaan, jonne en tosin päässyt muista syistä. Ja vaikka mun lapsen isä on mun mielestä pjaska ja juoppo-ääliö niin kyllä hänet oli kutsuttu puolisoineen (joka on mun mielestä myös :x tyyppi )
Rippijuhla on lapselle tosi tärkeä paikka ja minusta sitä pitää kunnioittaa unohtamalla erimielisyydet ja käyttäytymällä sivistyneesti.

Ja tämä pojan äitipuoli siis olisi mielellään mennyt kirkkoon,olisi halunnu juhlat järjestää,koittaa tulla toimeen pojan äidin kanssa..mut eihän tuollaisen ihmisen-kuin äiti on-voi tulla toimeen kun uhkailee ja kiristää!!!!!Ja tämä äitikin on jo ollut uusissa naimisissa mutta uudestaan eronnut.Jotenki on nyt NIIIIN katkera isälle ja tuolle äitipuolelle että kostaa lapsen kautta...Ilkeää sanon minä!

Yhteistyössä