Aihetta epäilyyn vai turhaan epäluuloinen ja mustis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävä epäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävä epäilijä

Vieras
Mies oli saunaillassa lauantaina. Sanoi olleensa vain yhdessä paikassa, mutta lattialta löysin kuitin, joka oli ihan muualta(toiselta puolelta kaupunkia). Tuli jo puol kahentoista maissa kotiin. Ei soitellut koko iltana(mitä yleensä tekee)ja seuraavana aamuna oli ihan kujalla. Hipsi vaan meiän sänkyyn nukkumaan kun tultiin lasten kanssa olkkariin(nukkui siis sohvalla). Ei oikeen kertonut muuta kun et oli kiva jutella duunikavereitten kaa. Mitä tästä pitäis ajatella? Muutenki se on ollu enempi viihteellä lähiaikoina.

Lisäks miehel on alkanu pitkät työpäivät uudes duunis. Puhelimen pitää usein äänettömällä viikonloppuna..Ja työn alkaes kerto et jännä ku on nuori kaunis pomo. Myöhemmin sit kerto et se on sellai vanha harppu...

Oon tosta puhelinasiasta kysyny ja mies sanoo et ei haluu vastailla esim.exien soittoihin. Kerroin miehelle et en haluu tutkii hänen puhelinta yms. et odotan et miehes on sen verran munaa et vastaa jos kysyn suoraa et pettääkö tms. Mies vastas tähän huumorimielel et kyllähän hän poistas kaikki tiedot puhelimesta jos pettäs. Kehuu kuitenkin aina et on suoraselkänen ja rehellinen.

Onks mulla aihetta epäillä jotain säätöä? Aiemmin kun olen kysyny suoraa niin mies on sanonu et hän ei ikinä jätä lapsiaan(eikä kai siinä sivussa minuakaan?)
Tää mies on epäilyksistäni huolimatta ihanin, hellin ja mahtavin mies ja isi mitä tiedän. Enkä ole koskaan rakastanut ketään niin kuin häntä. Pelkään vain, että tunne ei olekaan molemminpuoleinen...Suhteen alussa, 7 vuotta sitten, mies valehteli kirkkain silmin eräästä loukkaavasta asiasta, jonka hänen serkkunsa sitten myöhemmin paljasti minulle. Valehdella mies siis osaa. HYVIN vakuuttavasti.

Meillä on kolme pientä alle 5 vuotiasta lasta, nuorin vasta 7kk.

Viittasitkin, että nuorin lapsi on 7kk. Voisko olla, että sulla on hormoonit mammatasolla ja näkökulma vääristyy kököttäessä lasten kanssa neljän seinän sisällä...?
Laitat sen ukkos vahtimaan lapsia välillä ja lähdet itse tuulettumaan!

Toisaalta oot kyl oikeessa, jos miettii asiaa tuosta näkökulmasta niin mun pitäis olla tyytyväinen. Mies on ollu aina melkonen hulivili, pyörittäny useempaa samaa aikaa yms. ennen minua siis. Siksi oon ajatellu et mitä jos tässä arjen keskellä on alkanu kaipaamaan sitä entistä elämäänsä kun ei tää vaimoke niin hehkee enää oo kolmen muksun myötä..
On mulla silti itsekunnioitusta sen verran et en hyväksy pettämistä. Etenkään jos asiaa ei uskalla myöntää, kun kysyy suoraan. Ja mies tietää tämän. Ollaan keskusteltu ja oon kertonu et pettämistä en hyväksy, mut saattaisin antaa anteeks. Sitä ei voi saada anteeks et pettää eikä kerro kun kysytään. Ei koskaan. Sen jälkeen on luottamukselta niin totaalisesti pohja pois et sitä ei enää voi rakentaa.

Ja exät soittelee, yks pyytää rahaa(ulkomaalanen), toinen tulossa kylään(oon pyytäny useesti mieheltä et sen kun tulee, ois kiva nähä, mut mies ei suostu)..Niihin on mahtunu kaikenlaista sekalaista seurakuntaa niihin exiin, myös väkivaltasta ja rikollista joten sillai ymmärrän..

Vähän tais nyt rönsyillä tää mun teksti.
Mut tosiaan kiitokset, antoi ajattelemisen aihetta astrolabe.

Ja sulle no tuota..

Ihan mahdollista nää mammahormonitkin. En oo ollu yksin missään viimeseen ööh.....vuotee-puoleentoista. jos ei nyt lasketa kaupassa käymistä. Et sillai. Imettämisen kannalta vähä heikkoo toi poisoleminen. Mut pois alta risut jne.kun tulee syksy, eiköhän tää mamma sit pääse johkii :) Kyllähän se aika lailla kyrsii ku mies voi jatkaa elämääsä niinkun ennen(tai ainakin melkein)ja ite saa istuu aina vaa näitten muksujen kans. Vaik ihanaa sekin :)

7 vuotta olette olleet yhdessä ja edelleen eksät soittelee? Aika uskomattomalta pajunköydeltä kalskahtaa. Kenenkään mielenkiinto ei säily 7 vuotta, ellei sitä ruokita.

Niin, sanoppa muuta.
Kyllä se mies on tätä yhtä tavannutkin välillä, eikä se oo mulle mikää ongelma kun kavereita ovat. Mullakin exiä kavereina.
Näistä muista yhden kanssa se on ollu naimisissa(soittelee ja pyytää rahaa)ja yksi exä on sen porukoitten kanssakin väleissä ja noh, muista en sit tarkkaa tiedäkään kun ei kerro kuin yleensä tästä rahanruinaajasta.

Mutta..
Kaipa mun on tätä täällä turhaa pohdiskella. Jos se on pettäny tms. niin aina jää kiinni, taval tai toisella. Onneks ukko on sen verran hölö et möläyttää helposti jollekin kaverilleen jonkun mokan ja tulee mun tietoon taval tai toisel. Sitä ennen koitan nyt rauhottuu ja katella ihan rauhas.(kerätä lisää todistusaineistoa :)

Eipä sitä kannata liikaa alkaa skitsoo kun ei oo kunnon todisteita. Sit vasta jos niit ilmenee..
Siihen asti yritän olla oma ihana itseni ja katsoa mihin se riittää. Jos ei riitä, niin olkoon. Tässä tämän mamman tsemppipuhe itselleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävä epäilijä;26093214:
Suhteen alussa, 7 vuotta sitten, mies valehteli kirkkain silmin eräästä loukkaavasta asiasta, jonka hänen serkkunsa sitten myöhemmin paljasti minulle. Valehdella mies siis osaa. HYVIN vakuuttavasti.

Tietääkö miehesi jääneensä kiinni tästä mainitsemastasi aiemmasta valheesta?

ääh sun juttu on aika sekavaa... no mut siis ekaks mä oon sitä mieltä että exien on turha soitella jos ei oo yhteisiä lapsia, toiseksi miehesi valehteli siitä missä on ollut, kolmanneksi kuulostaa siltä että iso pommi on vielä edessä teidän elämässä.
Niin ja 20 vuoden yhteiselon jälkeen voin sanoa, että kaikkee olen kokenut ja nähnyt tähän ikään (44) ja viisaaksi olen tullut vasta näin "aikuisiällä"... olin tyhmä sinisilmäinen ja nuori vielä 30 vuotiaana

Uusimmat

Yhteistyössä