äijänikö idiootti?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Oltiin tulossa mummolasta, kävin nopiasti prismassa, kun mies ja poika venailivat autossa, kun tulin takas, ni poika huus ku syötävä ja ukko istu sen kans takapenkillä. Mulla oli kulunu aikaa varmaan 5min, ku sen maitopurkin kävin hakemassa. Mies siellä kiukkusena, et aja sä tä auto kotiin, no minähän ajoin ja poika hiljeni heti ku auto lähti liikkeelle. Parin minsan päästä ku oltiin pihassa, ni olin ajamassa parkkiruutuun, ni tää idiootti rupee huutaa, et älä aja siihen ruutuun!!! :o Mä sit tietty rupesin inttää, et miksei? Ei siinä muitakaan ruutuja ollu , enkä olis jaksanu millään lähtee etsimään hänelle mieleistä paikkaa kadunvarresta. Sainoin, et saa nyt kelvata, mut ei vaan antanu mun ajaa siihen ruutuun!! Vedin herneet nenään, ja otin pojan kaukalon takapenkiltä ja lähin kotiin, äijä jäi istumaan hanttarin paikalle nissanin raadossaan keskelle tietä. Ja lähtiessäni näin, kun ampiainen lensi autoon sisään. :laugh: Huusin vielä pihalla, et jos olisit jonkun järkevän perustelun keksiny, ettei se ruutu kelpaa, ni oisin ymmärtäny, mut ku ei. Sitten äijä kaahas pois pihasta jonnekin. Kotiovella tajusin, et hoitoaukku on autossa ja avaimet siellä. Prkl, olin niin kiehumispisteessä, et soitin talkkarille, et tulee avaa oven. Se tuli ja samaan aikaan tuli äijä syöden jäätelöä iloisena, ja kysyi mikset mulle soittanu? Vittu mua hävetti. En kehdannu siinä rupee riehumaan. Talkkari oli muutenki hieman pihalla ja kysyi varovasti, et mua ei kai sit tarvitakaan. =) Kun kotiin päästiin, ni ei puhuttu toisillemme koko iltana. Tajusin jälleen kerran, et toi mies ei vaan oo mun juttu! :laugh:

niin siis et koskaan saanu tietää miksei se mies sitä autoo sinne halunnu vai??
kyl muakin olis jurppinu...
ite tosin olisin hakenu sen laukun ja laittanu ulkooven ketjulla kiinni sisäpuolelta ennen ukon tulemista kotiin...
ai niin...alunperinhän aloin tähän kirjottaan kun piti kysyä että katoitko mihin se mies sen auton sitten lopulta parkkeeras???

no kun kysyin, ni mutisi jotain, et se asfaltti on epätasanen siit kohtaa tai jotain. Ennenkin siinä autoonsa pitäny. en päässy hakee avainta, ku tää lähti sitä jäätelöö hakee. Loppujen lopuks auto oli kadun varressa n.100metrin päässä parkkipaikasta.

Tuota alkua en oikeen ymmärtänyt. Ei kai siinä mitään idioottia ole, jos poika ei suostu rauhoittumaan ennen kun auto lähtee käyntiin? Mieheis kuitenkin ilmeisesti oli yrittänyt rauhoitella, kun takapenkille oli siirtynyt. Ei se aina onnistu ite keltään.

Enkä muutenkaan oo varma, saako tuolla toiminnalla vielä muutenkaan idiootti-titteliä. Kyllähän sitä itekin joskus intoutuu oikein pahalla tuulella väittelemään jostain hävettävän turhasta asiasta, etkö sie oo koskaan sortunut? Toki asfaltin epätasaisuus on aika huvittava syy parkkeerata reippaasti kauemmaksi - tai no josko tuo sitten oli NIIN epätasainen, että se ois ollut autolle haitallista. Aikamoisia monttuja siis :D

niin siis siinä vaan alussa selitys sille, miksi ei ite ajanu autoaan vaan minä, joka en hänen autoaan yleensä ajele, koska auto todennäköisesti räjähtää, tai ainakin hajoaa, jos minä siihen kosken. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
niin siis siinä vaan alussa selitys sille, miksi ei ite ajanu autoaan vaan minä, joka en hänen autoaan yleensä ajele, koska auto todennäköisesti räjähtää, tai ainakin hajoaa, jos minä siihen kosken. :D

:D Ahaa, no nythän mä hokasin :D Heh, ja sitten tietty ymmärrän myös senkin, että ei tarvii olla asfaltissa kovinkaan paljoa epätasaisuutta, ehkä pieni kivenmurunen riittää, kun se mieheis auto ottaa ja lyyhistyy kasaan :D

Nii siis mäkään en tajunnu tuota alkua ...enkä oikeen loppua...

Eli mieheltäsikö oli hermo menny siellä kaupan parkkiksella poikaa rauhotellessa ja tahtoi vaan kotiin mahdollisimman pian vaikkakin sitten niin, että sinä ajat (ilmeisesti sen rakasta) autoa?

Ja sitten ei tahtonut, että parkkeeraat autoa "väärään" ruutuun, jottei auto vahingoitu?

Oliko tämä se pointti? ...sorry, ei tajua ei...

Yhteistyössä