Aika hurja olotila :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mulla on nyt 4. päivä menossa sitä dieettiä. Äsken oltiin miehen kanssa 5 km:n lenkillä ja meikä paineli hurjaa vauhtia sauvojen kanssa menemään. Kunnes aika loppusuoralla iski yhtäkkiä totaalinen stoppi. Jo puolessa välissä tuntui ettei jaksa enää yhtään. Hammasta purren jatkoin vaan. Sitten alkoi vatsaa vääntämään ja yhtäkkiä vaan stoppi.

Oli pakko pysätä ja nojata sauvoihin. Pyörrytti ja tärisytti koko kroppa. Mies kauhisteli että mun naama oli AIVAN valkoinen. No, hiljalleen käveltiin loppumatka ja kotona istuin tuolille. Join monta lasia vettä ja söin hedelmiä. Vieläkin silmiä on hankala kohdentaa, mutta enää en sentään tärise :| :| .

Kivikausidieetti. Vältetään hiilareita (paitsi hedelmiä), vältellään rasvaa ja ei maitotuotteita. Tosin mä olen kyllä syönyt jälkiuunileipää, jossa margariinia päällä.

olitko syönyt juuri mitään tänään? Sun sokerit saatto olla tosi alhaalla kun tuo hedelmien syönti alkoi sitten auttamaan.

ai niin, mahtavaa että oot saanu itseäs niskasta kiinni :hug: minä en ole vielä löytänyt sitä voimaa joka oikeesti potkis mua persiille :kieh: :(

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Kivikausidieetti. Vältetään hiilareita (paitsi hedelmiä), vältellään rasvaa ja ei maitotuotteita. Tosin mä olen kyllä syönyt jälkiuunileipää, jossa margariinia päällä.

kultaseni, eihän sulla ole polttoainetta tuommoiseen kuntoiluun tuolla dieetillä. otas nyt ihan iisisti, jooko? =)

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
olitko syönyt juuri mitään tänään? Sun sokerit saatto olla tosi alhaalla kun tuo hedelmien syönti alkoi sitten auttamaan.

Söin aamulla puuroa, marjoja ja 2 jälkiuunileipää, jossa kinkkua päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

kultaseni, eihän sulla ole polttoainetta tuommoiseen kuntoiluun tuolla dieetillä. otas nyt ihan iisisti, jooko? =)

No kun en taas ajatellut :ashamed: . Ja olin niin innoissani kun paino on lähtenyt kivasti laskuun. Pitää varmaan ottaa iisimmin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ootko pitänyt nestetasapainosta huolta? Itselläni oli tuollaisia kohtauksia raskausaikana jos en ollut tarpeeksi juonut.

Mä just tota mietin. Aamulla join ainoastaan mukillisen vihreää teetä. Enkä muistanut sen enempää vettä juoda. Ja totisesti hikoilin kävellessä, vaatteidenkin läpi (mitä ei yleensä tapahdu) :o

Makroravinteita on vain kolme, hiilarit protsku ja rasva. Protskua ei voi käyttää energiaksi joten energia on otettava hiilareista ja rasvasta tai jommastakummasta. Jos ihmisen peruskulutus on jotain 2000 kcal luokkaa mun kokoisella niin sitä ei vain VOI OTTAA PROTEIINISTA koska sen määrä menee järjettömyyksiin. Onko ihme jos tulee vähän paha olo???

*moderoitu*

No kun en taas ajatellut :ashamed: . Ja olin niin innoissani kun paino on lähtenyt kivasti laskuun. Pitää varmaan ottaa iisimmin :snotty:

kannattaa, tiedän tuon kuvailemasi tunteen, ei kiva! hitaasti lähteneet kilot pysyvätkin poissa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Makroravinteita on vain kolme, hiilarit protsku ja rasva. Protskua ei voi käyttää energiaksi joten energia on otettava hiilareista ja rasvasta tai jommastakummasta. Jos ihmisen peruskulutus on jotain 2000 kcal luokkaa mun kokoisella niin sitä ei vain VOI OTTAA PROTEIINISTA koska sen määrä menee järjettömyyksiin. Onko ihme jos tulee vähän paha olo???
*mod*

Joo, mä olenkin sen verran "lipsunut" tuosta että olen tosiaan käyttänyt Minilättaa ja 100% ruisleipää jonkin verran. Kun en itsekään ihan pureksimatta niele että pitäis hyvälaatuisia rasvoja vältellä. Ei myöskään siis esim. rypsiöljyä jne.

*moderoitu*

Asiaosuus sun viestissä on kyllä huomionarvoinen. Mutta ei tarvii sanoa sitä noin rumasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ei saa:
Rankoilla dieeteillä ollessa EI SAA HARRASTAA RANKKAA LIIKUNTAA ellei halua kuolla..

HUI :o :o . Miten niin?

luepa harmaan helekutin vastaus. siinä se

jep :ashamed: :snotty:

no oli hää vähän rumasti sen laittanut, en kerinnyt siistimään sitä. mutta asiaa kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ei saa:
Rankoilla dieeteillä ollessa EI SAA HARRASTAA RANKKAA LIIKUNTAA ellei halua kuolla..

HUI :o :o . Miten niin?

MÄ veikkaan ettei elimistö kestä kahta yhtä hurjaa muutosta yllättäen. Kuten kipeänä, sä et saa harrastaa mitään kovaa liikuntaa -->sydän pettää. Dieetit on aina rasitus elimistölle. Ja mitä julmempi dieetti sitä pahempi rasitus kropalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
*mod*

.

Asiaosuus sun viestissä on kyllä huomionarvoinen. Mutta ei tarvii sanoa sitä noin rumasti.

Joo, ei tarvii. Anteeksi kaikille :)

Mua vaan harmittaa että jotkut tämmösiä "dieettejä" kylvää ympärilleen ja saa sillä aikaan jopa tuhoa toisten terveydelle.

Mutta siis tuosta dieetistä vielä. Sitä mainostettiin Sportti- lehdessä ja vielä erikseen kommentoitiin että se on tosi terveellinen. Ja että kuukauden vois tuolla dieetillä olla...

Yhteistyössä