aika ihanaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Me lähdetään huomenna miehen kanssa piiiitkälle ajelulle, Keuruulle asti, mennään viemään teltta sinne valmiiksi, ku me mennään konffaan torstaina. Ja hienoa siinä on se, että saan istua autossa ja puhua sille ja me saadaan olla ihan kahdestaan. Mä tykkään istua autossa.

:D Se on sitä parisuhdeaikaa! Harvoin saa olla ihan kaksin...

Tykkään autoilla, mut mun pitää aina keskittyä liikenteeseen tarkkaan, tai tulee pahoinvointiöllötys, tosi helposti, siks matkustelu ei aina oo niin nautinnollista kuin moni sen kokee olevan...

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Olisi mahtavaa nähdä hirviä tienvarrella.

No joo, kunhan ne sit vaan pysyy siellä pientareen takana :o

Teiltä tullessa muuten nähtiin kaikenlaisia peuroja ja hirviä ja vaikka mitä! :)

No niin, sitä mä just pelkäsinkin :'(

Älä suotta, ne oli ihania siellä pelloilla. Seisoivat kiltisti ihan hyvän matkan päässä.

mukavia ajokeskusteluita,hienoa päästä niin että saa rauhassa keskustella ja suomen luonto on kaunis.Ajelkaahan varovasti ja hyviä konferenssihetkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Miun mies just pohtii, et konffaan vai muumimaailmaan mun ja lasten kanssa. Ei oo vielä päätöstä syntynyt.

Molempiin?

Ajomatkaa on sen verran et se on joko tai. Ei millään ehdi molempiin. Ja minen mene Muumeja kattoo ilman miestä. Joten jos hän lähtee Konffaan, me ollaan kotona.

Olisi mahtavaa nähdä hirviä tienvarrella.

Hirvet. :$

Jos hirvi tulee läheltä puskista maantienopeutta ajavan auton eteen, se auto ei ehdi pysähtyä millään keinolla.

Yhden kerran on hirvi mennyt tien yli muutaman metrin päästä auton edestä ja tosissani toivon, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Yhteistyössä