Aika jännä, tosi kiva juttu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmi

Vieras
Ehkä varmaan vähän liiottelin, mutta kuitenkin. Luin äskettäin yhden viestiketjun täältä ja siellä suositeltiin rooibos teetä.

Luin sitten netistä lisää ja ajattelin, että voiskin kokeilla tota teetä. Jotkut on saanu apua unettomuuteen tms. Mäkin kärsin samasta ongelmasta.

Sitten aloin miettimään mistä rooibos teetä saisi, kun ei ole isoja marketteja tässä lähellä. Yhdestä nettisivustolta huomasin, että joku oli kanssa kiinnostunut kyseisestä teestä ja huomasikin, että hänellä olikin kaapissa kyseistä teetä, oli vaan ostanut siksi kun oli kofeeiinitonta.

Mun tytär oli ostanut jotain teetä ja ajattelin, ettei voi olla niin hyvä tsäkä että se olisi just sitä rooibos teetä ja ihan huvikseen vilkasin kaappiin. No joo, se oli just sitä rooibos teetä ja neljä eri makua oli siinä.

Mun tytär pari päivää tässä just sano kaupassa kun kerroin et oma tee loppu, et kokeile sitä hänen ostamaansa teetä. Ja mä en ottanut kuuleviin korviinkaan. Parasta tossa on just ettei oo kofeiinia ja mä kun just kärsin unettomuudesta.

Sori tää pitkä selostus mutta oli vaan niin hauska sattuma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ostin sitä kerran, kun luin että sillä olis jotain terveysvaikutuksia. Ja oli todella pahaa, kitkerää ja muhineen makuista. Mutta makunsa kullakin. :)

Oliko sulla mitä rooibos teetä? Kun niitä on niin monenlaisia, kai.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:
Minä ostin sitä kerran, kun luin että sillä olis jotain terveysvaikutuksia. Ja oli todella pahaa, kitkerää ja muhineen makuista. Mutta makunsa kullakin. :)

Punaisessa pakkauksessa. Taisi ihan maustamatonta olla. En tykännyt. Juon kyllä vihreää teetä paljon, ja minttua. Hedelmäteetä en juo, koska ne kuluttavat hammaskiilletta, senkin luin jostain :).

Alkuperäinen kirjoittaja emmi:

Punaisessa pakkauksessa. Taisi ihan maustamatonta olla. En tykännyt. Juon kyllä vihreää teetä paljon, ja minttua. Hedelmäteetä en juo, koska ne kuluttavat hammaskiilletta, senkin luin jostain :).

Mitä on hedelmätee, en ole kuullutkaan? Tämä maistamani rooibos tee ei ole lainkaan pahaa tai kitkerää.