Aika outoa minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuttavani tuttava selitti 5-VUOTIAALLE LAPSELLEEN, joka kysyi miten heidän tuleva vauva pääsee mahasta ulos, että se tulee navasta!!! :O
Siis anteeks vaan, mutta eikö 5v ole tarpeeksi iso jo ymmärtämään asian oikean laidan?
Mä olen ainakin omalle pian 5v sanonut, että joko tulee pimpsasta, tai sitten leikataan ja otetaan ulos masun kautta.
Ja ei sen enempää kysellyt, vaan asia oli ok.

Että navasta. Ei jumankauta miten typerää. Kyllähän 5vuotias jo ymmärtää ja kiva valehella ja toinen reppana sitten valheet selittää jossain eskarissa muille luullen niiden olevan totta. Höh.

Kyllä meillä on lapsile kerrottu se oikea paikka. Johan meidän poika kysyi 4 vuotiaana, etä mikä kauhea reikä minulla on. (vessassa käydessä näki, kai kun oli lattialla istumassa) Silloin kerroin, että se on reikä, josta hänkin on tullut. :D

Mun mutsi on just tommonen ei voi sanoa niinkuin asiat on vaan keksii jonkun typerän selityksen. Me sitten miehen kanssa kotona saadaan oikaista näitä juttuja mitä mutsi on 5vuotiaalle kertonut. Ja tietenkin mutsi suuttuu kun poika seuraavalla kerralla sanoo sille että sä valehtelit ei se niin ollut.

Yhteistyössä