aika paljon liikkuu tuo vauva...ollakseen vauva joka ei vielä liiku :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä en tiedä miten tuo Peikkis sen temppunsa tekee. Mutta kun hän harvoin hetken suostuu jumppamatolla olemaan, niin ei hän kauaa siinä kyllä ole. Jollain ilveellä näet meneekin 180 astetta ympäri ja makaakin yhtäkkiä matolla :o . Ei siis käänny missään vaiheessa vatsalleen, vaan selällään jotenkin liikkuu :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä en tiedä miten tuo Peikkis sen temppunsa tekee. Mutta kun hän harvoin hetken suostuu jumppamatolla olemaan, niin ei hän kauaa siinä kyllä ole. Jollain ilveellä näet meneekin 180 astetta ympäri ja makaakin yhtäkkiä matolla :o . Ei siis käänny missään vaiheessa vatsalleen, vaan selällään jotenkin liikkuu :D.

se varmaan kantapäillään potkii kuten mun tenava ennenkun osas liikkua/kääntyä.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

se varmaan kantapäillään potkii kuten mun tenava ennenkun osas liikkua/kääntyä.

Jotenkin näin sen täytyy olla :). Mä vaan ekoja kertoja mietin että muistanko mä nyt ihan väärin kun mielestäni laitoin hänet eri asentoon matolleen :D. Vaan kyllä kaveri jo liikkuu. Mahtaa muuten siitäkin tuntua hölmöltä hokasta yhtäkkiä että lelut ei enää killu naaman yläpuolella. Kun siis tuskin itse ymmärtää liikkuvansa kun ei sitä kerran tietoisesti tee :D

Yhteistyössä