aikaisia raskausoireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Onko muilla alkanut raskausoireet aikaisin?Ennen kuukautisten poisjääntiä siis. Mulla menossa kp 22, kierto 27-32. Eilisestä asti vihlonut munasarjoja,nenä ollut tukossa muutaman päivän,ei flunssan oloista ollenkaan.. Ja alaselkä ollut hellänä pari päivää, äskenkin täytin tiskikonetta ja rupesi särkemään alaselkää.. Seksiä harrastettu ilman ehkäisyä kp 13 ja kp 14. Anyone?

mulla alko noin vko ennen kk poisjääntiä kauhea väsymys, aamulla oli normaalia vaikeampaa nousta ylös ja illalla simahdin jo aikaisin sohvalle... muita oireita en osaa sanoa, en ainakaan kiinnittänyt huomiota, nyt rv 8 menossa.

Mulla on ollut oireita tosi aikaisin ja sen takia hieman epäilyttää josko hedelmöittyminen olisikin tapahtunut superaikaisin, vaikka ultran mukaan lasketun ajan pitäisi olla kohdillaan. Jo hedelmöittymisestä lähtien mulla alkoi nenän tukkoisuus ja alavatsan kiristely, jotka aiemminkin ovat olleet raskauden ensioireina. Viikon päästä nämä oireet vahvistuivat huomattavasti. Silloin kuvaan astui myös pissalla ramppaaminen. Eihän noin aikaisin pitäisi mitenkään olla oireita, mutta näin vain oli...

Yhteistyössä