Hae Anna.fi-sivustolta

Aikuiselle uusi ystävä,mahdotontako?

Viestiketju osiossa 'Uusia ystäviä?' , käynnistäjänä Minulle ystävä, 13.05.2018.

1. Minulle ystävä Vierailija

Hei,
    Tuntuu välillä mahdottomalta mutta kokeillaan taas..
    Olen himpun reilu 40 perheellinen nainen. Olen muuttanut usein ja jotenkin sen myötä ystävät jääneet.
    Olen ystävällinen ja tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen.Sosiaalisen työni takia viihdyn paljon omissa oloissani mutta ajoittain tulee hetkiä kun kaipaa ystävää,joka poikkeaisi vaikka kahville ja kysyisi mitä sinulle kuuluu. Voisi käydä kävelyllä ja kierrellä kirppiksiä,tehdä mitä milloinkin huvittaa,tai olla tekemättä mitään.
    Olen erittäin huumorintajuinen ja tavallisen rento tyyppi,oma itseni jolle välillä sattuu ja tapahtuu,niin hyvässä kuin pahassa
    Olisipa ihana löytää ihminen jonka kanssa juttu luistaisi ja olisi kivaa rupatella.Jään toiveikkaana odottamaan postia uusilta ystäviltä.
    Alueena Pirkanmaa.
    Paivinoma@meiliboxi.fi

2. mikolatko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä olen ystävä kaikille jotka potevat ysin jäämistä .Voin tulla ja rupatella kanssasi ihan jokapäiväisistä asioista,käydä ihan vaan katsomassa onko mitään uutta kirpparille ,ei ole tarkoitus että ostamme jotakin,katsellaan ja vaihdetaan kuulumisia onko mitään mikä olisi tarpeen tai ei olisi tarpeelista.Lanttila Lahdessa on hyvä ostopaikka saa evästäkin ostettua ja kahvia,virvokkeita ym..Ja mikä on parasta Tavarat vaihtuvat usein ei tarvitse katsoa pitkään samaa ulsteria.Voin myöskin rukoilla puolestasi jos tunnet, että tarvitset jotakin ,kun et kuitenkaan laita odotuksia vääriin tavoteisiin.Elämme lopun ajassa ja nyt on aika tehdä monesta asiasta mitkä raksuttaa sydäntä niin PARANNUSTA .Kuunteletko netistä TV7 Martti Ojares ilmoitti olisiko ollut Israelin 70 set niin puhuessaan ,että meillä on vähän aikaa PUHUTAAN vaan ,että on vähän aikaa kunekkas ta0pahtuu se mitä me odotamme .Se on aivan meidän lähes koskettavissa oleva asia.
    Sinä joka olet karttanut uskovien toimintoja.Nyt on aika tehdä parannus ,sulla on piloitettuna jonekkin lappuja joissa on erilaisia pyyntöjä,tavotteita,olettaMUKSIA..
    Nyt on aika tehdä täyttä totta joka asiassa.Sillä nyt on aikaa vähän ;kun ette ole ennen ottaneet todesta.Se tapahtuu tänä kesäkuun päivänä;Olkaa valmiit poisjättämään kaikki tarpeeton millä ei ole merkitystä todellisessa ELÄMÄSSÄMME jokapäiväisessä leivässä .Eilen tuli hyvää puhetta TV7 m Martti Ojaqreksella oli Pastori kuultavana uskonasioista mitä ei normaalista .Puheesta eroita ,kun on asioita jotka täytyy YMÄRRYKSELLÄ ymärtää ei niitä muutoin huomaa.Jos jollain on jotakin kysyttävää voinko auttaa neuvoillani sinua ota minuun yhteyttä.poikola@hotmail:com .Tässä on teille mietittävää oletko sinä yksi heistä joka on tien päässä odottamassa mitä minun tulee tehdä.Nyt on aika muutokseen SUOMALAISET.LK

3. mikolatko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei kerot ettei löydykään kettään ihmistä jolle voit puhua jokapäiväisistä asioistasi.Olet 40 NAINEN etsitkö juttelijaa vai jotain joka kuuntelee murheitasi.Mistä kiikastaa puhutko mulle olen luotettava henkilö voitko kertoa jotakin mitä kuluu:Käytkö kirpareilla katsomassa onko tullut jotakin uutta:
    MISSÄ ASUT ?
    Minä asun Heinolan pohjoispuolella
    Olen mieshenkilö jotakin Lanttilastakin puuttuu
    vaikka onkin huippuluokkaa nuoret vetäjät ovat Omaa Luokkaansa.
    Eikö sinne voisi perustaa ystäväkerhoa jossa olisit omalla osoiteellasi.Samaan tapaan kuin kaupoissa on kuponki myynti jossain seinällä sieltä voit valita joko vaihdat myyt tai ostat eikä maksa justiinsa mitään.TÄTÄ TOIVOTTAISIIN LANTTILAAN.LASSI K:

4. Miukkari Vierailija

Tämä aloittajahan asuu pirkaanmaalla, etkö lukenut? Ei varmaan halua heinolasta ystävää.

5. mikolatko Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eihän noin suppeasti saa ajatella ,Kesäkin on näinkin lähellä nyt pitäisi myöskin olla kaupankäynti asiat paperillä.Esillä mitä me voitaisiinkaan keksiä kes'ään tuleeko mitään mieleenne .Onko siellä järvillä risteilyjä vai miten te hyödynnätte järvimaisemia? Päijänne ja Vesijärvi ovat hyvin esillä ainakin täällä emme vedä myssyä liian syvälle päähän,sillä meillähän on suniteilla yhdistää kymen kautta ITÄMERELLE asti veneily ja satamapalvelut johon tulee tiettävästi mukaan,KOTKA HAMINA KOUVOLA JA HEINOLA. Eikä suuniteilla vaan se on jo päätetty oliko 2022 tiettävästi jo sakset terävöitettynä sulkunauhan katkaisua varten,niin mutta MEHÄN OLEMMEKIN JÄRVISUOMESSA.
    JYVÄSKYLÄSTÄHÄN PÄÄSEE JO PITKÄLLE HYVÄETEI SAA AJAA JO YMPYRÄÄ SAIMAAN KAUTTA VENÄJÄLLE.ONKO PIETARIIN MENIÖITÄ NYT AUKAA JO KAUPANKÄYNTI SINNEKIN PÄIN.VOISIMME JO SUNITELLA 3--6 PÄIVÄN RETKIÄ MOTAKO KAUPUNKIA JO ON MUKANA TÄSSÄ SEIKAILUN LUVATUSSA MAASSA? KYSYN VAAN ONKO MEILLÄ MARKINOITA TÄHÄ TEKIJÖITÄ USKON, LÖYTYY, ETTÄ MITÄS SITEN.
    EI MUUTA ,KUN HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA TEILLEKIN TÄÄLTÄ KUNIGASKUNASTA.
    TV.LASSI K

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari