Aikuiset, muistavatko ihmiset syntymäpäivänne?

neljäs_tulossa

Aktiivinen jäsen
22.11.2011
3 212
1
36
Ja haluaisitteko, että ne huomioitaisiin jotenkin?

Mulla tuli kyllä vähän paha mieli, kun esimerkiksi siskoni ei mitenkään muistanut (en tarkoita lahjaa, vaan esim. tekstaria tai jotain) eilen. Tuli niin tyhmä olo, olen kai aika lapsellinen :D Itse yritän lähettää kortin ja joillekin läheisimmille jotain pientä lahjaksi, ihan muistamisen vuoksi, jos heillä syntymäpäivä tai muu merkkipäivä.

Joo saan fb:ssä sata onnittelua. Mieltä lämmittää, melkein :D

No ei tosiaan, kukaan ei muistaisi ilman fb:tä, isäni soitti viikon myöhässä ja pahoitteli kun oli unohtanut. No, mutta pääasia että muksuni juhlat muistetaan..

Perheenjäsenet muistavat, koska syntymäpäivänäni on jouluaattona jolloin kokoonnumme muutenkin yhteen juhlimaan =)

Muut muistavat sitten lähinnä facebookin välityksellä.

no kyl facebookissa ihmiset muistaa... mut sit tosielämässä mun mies, äiti, veli& sisko+ muutama mun kaveri onnittelee puhelimitse, mummi lähettää aina synttärikortin. Kohokohta on kuitenkin se, et leivon itelleni kakun...

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs_tulossa;27023521:
Joo, tämä Facebook-ilmiö.. Mutta noin muuten harva näyttää muistavan mitenkään :D Tein itselleni kakun, ostin limpparia ja meikkasin, siinäpä ne synttärihauskuudet tältä vuodelta :D :D

kuulostaa aika samalta kun mun synttärit :D

Siskot lähettävät tekstarin, jahka muistavat, jos muistavat. Äiti ja isä saattavat soittaa ja onnitella. Mies muistaa varmasti: tekee synttäriaamuksi aamiaisen, käyvät hakemassa lapsen kanssa kukkia pöytään ja antavat lahjoja.

Äiti ja setäni muistavat aina. Miestä täytyy muistuttaa ja lapsia myös. Tänä vuonna sain lahjaksi 4h omaa aikaa:leffa ja herkkuja:)Mies vei lapset ja koiran evakkoon..Ihanaa!!
Anoppi ei muistanut tänäkään vuonna: sain lahjaksi kynttilän ja käsisaippuan ja kangaskorin. Siis jotain tosi hätäsesti kyhättyä.Itse kyllä pyrin mustamaan aina kortilla ja lahjalla läheisiä:)

Meillä yhden lapsen synttärit ajoittuvat melkein samalle päivälle kuin omat synttärini, joten itse ainakin tuppaan unohtamaan ne omani siinä kaikessa häslingissä. Lapsen synttärit ovat kuitenkin tärkeämmät. Lähipiiri kuitenkin muistaa myös minua onnitella, saattaapa joku joskus tuoda myös kukkia tai kortin. Ei kyllä tarvitsisi, mutta tuskin loukkaantuisin jos kukaan ei muistaisi. En itsekään muista muiden synttäreitä.

[QUOTE="mie";27023551]Äiti ja setäni muistavat aina. Miestä täytyy muistuttaa ja lapsia myös. Tänä vuonna sain lahjaksi 4h omaa aikaa:leffa ja herkkuja:)Mies vei lapset ja koiran evakkoon..Ihanaa!!
Anoppi ei muistanut tänäkään vuonna: sain lahjaksi kynttilän ja käsisaippuan ja kangaskorin. Siis jotain tosi hätäsesti kyhättyä.Itse kyllä pyrin mustamaan aina kortilla ja lahjalla läheisiä:)[/QUOTE]

Ai anoppi ei muistanut,kun sait lahjaksi vain kynttilän ja saippuan ja korin?! Mitä sitten olis pitänyt?? Mulle riittäis kyllä pelkät onnittelutkin.

Muistavat, valitettavasti. Itse olen lähinnä tasoa tollo näissä muistamisissa. Olisi livahtanut muistista ilman lärvikirjaa, että lähisukulaisella on synttärit. Pitää varmaan jotain lahjanpoikasta käydä hakemassa.

Kyllä mun synttärit on aina muistettu. FB:ssä tietty tulee se satajotain onnittelua :D, jotkut kamut lähettää kortin, jotkut laittaa tekstarin. Veljeltäni saan aina lahjan, samoin vanhemmiltani (esim. nyt, kun täytin 36 v, sain 50 € setelin, astioita jotka sain itse valita, ja vanhemmat maksoivat kampaamokäyntini), ystävät lahjovat joskus. Kummitäti ja täti muistivat tekstarilla.

Meillä on tapana juhlistaa aikuistenkin synttäreitä perhepiirissä. Eli kakkukaffet tarjosin taas.

Viimeksi muokattu:
Vanhemmat, isovanhemmat, jotkut muutkin sukulaiset sekä lähimmät ystävät muistavat. Olen itse aktiivinen korttien lähettelijä, joten kortteja tulee saatua itsekin :) Joidenkin ystävien kanssa muistetaan toisiamme myös pienellä lahjalla.
Mies muistaa mun synttärit, jos muistuttelen hyvissä ajoin ;)

Yhteistyössä