Aina ajatteli että ei koskaan minä, nyt sitten kuitenkin juuri minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaikistaNytMinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KaikistaNytMinä

Vieras
Ihastuin toiseen mieheen, ihanan kutkuttava tunne.
Miehen kanssa olen naimisissa, on 2 pientä lasta. Ja minä ihastunut, jopa rakastunut toiseen mieheen. Kamala tilanne päässä. Seksiä ei aviomieheni kanssa ole ollut viimeiseen puoleen vuoteen kuin ehkä 3 kertaa, enkä ole harrastanut seksiä tämän ihastuksenkaan kanssa kyllä.
Mutta aina ajattelin etten ikinä ihastu, että lasteni takia elän kunniakkaan elämän. Olen koittanut päästä tunteista eroon, ei se onnistu. Vastapuoli on todennut tunteensa minua kohtaan hyvin vahvoiksi. Nykyinen suhteeni oli kuollut ja tiesin sen kuolleen jo ajat sitten. Suhde aviomieheeni on riitaisa, emme kertakaikkiaan tule toimeen fyysisellä emmekä henkisellä tasolla.

Vaikea tilanne, tiedän kuitenkin senkin, että uuden miehen kanssa arki tulisi kuitenkin joskus vastaan jos meistä ikinä mitään tulisikaan isompaa.

Silti pitkään jo haaveilin lasten kanssa yksin olosta, koska tunteet aviomieheen ovat vain suurta ärsytystä. Mutta mitäs lapset? Se siinä sitten onkin. Joskin mieheni tekee pitkiäkin työmatkoja ja on paljon poissa kotoa, joten tulisiko suurta muutosta, isän vapailla lapset olisivat vain isän luona ja muuten minulla.

Kuitenkin välitän jollain tasolla miehestäni, enkä haluaisi satuttaa kuitenkin jokainen sana jonka sanon varmasti satuttaa jo nyt. Kumpaakin ärsyttää kaikki mitä toinen tekee, ihan kaikki. En näe syytä etten eroaisi, mutta koska sellaiseen saa rohkeutta ja voimia. Itsensä huijaamista kai jatkaminen olisi.

Tilaisuus tekee varkaan. Kukaan ei pääse väliin, jos suhteessa on kaikki kunnossa.
Mun mielestä olis silti parempi, että suhde päättyis siksi, että olet onneton, eikä siksi, että sulla on toinen. Jotenkin tuntuis fiksummalta ja oikeammalta syyltä lopettaa parisuhde.

Niin kai se tuntuisi oikeammalta. Olen aina ollut niin fiksu kaikkien mielestä ja kulissit on pysyneet kunnossa vaikka kulissien takana onkin tapahtunut. Jotenkin tämä, että pystyn ihastumaan toiseen ihmiseen vain osoitti lisää sitä ettei suhteemme ole kunnossa eikä varmaan kannattaisi kummankin elämää tuhlata tämmöiseen. En alottaisi suhdetta toiseen mieheen enkä ole aloittanutkaan vaikka vaikeaa se on torjua himojaan.

Ja kun ei ole harrastanut kunnon seksiä sitten varmaan vuoteen oikein tunteitten kanssa, niin on oikeasti työ pitää näppinsä kurissa, tilaisuuksia kuitenkin olisi tehdä vaikka mitä. Arvostan lasteni isää kuitenkin niin paljon etten häntä petä.

Yhteistyössä