Vihdoin ja viimein, pääsimme ratkaisuun siitä, minkälainen auto mulle tulee. Saan ihan itse käydä valitsees, ja isä ei sekaannu siihen millään tavalla, jee!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mä olen kyllä niin iloinen siitä että kun täytin 18 ei ole tarvinnu kinuta mitään isiltä ja äidiltä vaan olen aina saanut haluamani silti...omalla rahalla
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Eiks se o ihan fiksuu et se autolla ajava saa päättää millä haluu ajaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mä olen kyllä niin iloinen siitä että kun täytin 18 ei ole tarvinnu kinuta mitään isiltä ja äidiltä vaan olen aina saanut haluamani silti...omalla rahalla
Kivat sulle, ja mulla toimii tää järjestely oikein hyvinMä saan haluamani omilla sekä vanhempien rahoilla B)
Alkuperäinen kirjoittaja hep:Ööh ja olethan jo täysi-ikäinen? Miksi ihmeessä isän pitäisi päättää sinun autostasi? Jos raha on tässä vastaus, niin silloin itse en periaatteessakaan ottaisi isältäni rahaa vaan rahoittaisin auton pankkilainalla, joka ei siis sanelisi mitään valinnan suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Eiks se o ihan fiksuu et se autolla ajava saa päättää millä haluu ajaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:just, no kivat sulle vaan. ootko sä aina saanut haluamasi? koska sun vanhemmat tajuaa että olet aikuinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Millasta autoa lähdet kattomaan, niin ja hieno juttu toi et pääsitte yhteisymmärrykseen asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No kertokaa, mitä pahaa siinä on jos vanhemmat sen auton ostaa? Tietysti kuvittelette, että ap ei tulis MITENKÄÄN toimeen ilman isäpapan lompakkoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Millasta autoa lähdet kattomaan, niin ja hieno juttu toi et pääsitte yhteisymmärrykseen asiassa.
Mulla on jo yks pirssi kiikarissa, väri vaan tuo mieleen postiautonmutta näkyypähän kaivolta kotiin. Oli rapiat 100tkm ajettu, ja vm. 2000. Välttää meille oikein hyvin, ajoa ei kuitenkaan hirveesti tuu. Netistä eilen kattelin, voikohan sille kauppiaalle soittaa jo tänään? On sellaisesta pienestä autoliikkeestä kyse,
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No kertokaa, mitä pahaa siinä on jos vanhemmat sen auton ostaa? Tietysti kuvittelette, että ap ei tulis MITENKÄÄN toimeen ilman isäpapan lompakkoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:[Kauppiaille voi soittaa ainane joko vastaa tai sit ei, joten soittamaan vaan, ettei joku muu sitä vie nokan alta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Eiks se o ihan fiksuu et se autolla ajava saa päättää millä haluu ajaa?
Tää alkoi jo joskus keväällä, muistaakseni... isä sanoi haluavansa ostaa meille auton, ja meillä oli hieman eriävät mielipiteet tulevan auton hinnasta/vuosimallista. Se olis halunnu ostaa meille ihan pakasta vedetyn auton, ja mä en sellaista halua. Nyt sitten pitkällisten neuvotteluiden jälkeen, se sanoi, että tee niin kuin tykkäät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:[siinähän se!
Katos kun täyttää 18v niin silloin pitäisi kyetä itse hoitamaan nämä hommat.
Tosin en tiedä kaikkea mitä KKK on kirjoittanut kyseisestä aiheesta joten voi olla että kommenttini voi kenties olla hieman väärin kirjoitettu, mutta sen kuvan tuosta sai tietämättä asioiden todellista laitaa että kyllä isi maksaa kaikki mitä KKK haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:No kertokaa, mitä pahaa siinä on jos vanhemmat sen auton ostaa? Tietysti kuvittelette, että ap ei tulis MITENKÄÄN toimeen ilman isäpapan lompakkoa?
siinähän se!
Katos kun täyttää 18v niin silloin pitäisi kyetä itse hoitamaan nämä hommat.
Tosin en tiedä kaikkea mitä KKK on kirjoittanut kyseisestä aiheesta joten voi olla että kommenttini voi kenties olla hieman väärin kirjoitettu, mutta sen kuvan tuosta sai tietämättä asioiden todellista laitaa että kyllä isi maksaa kaikki mitä KKK haluaa.