Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Totta turiset... Mutta juuri siksihän tää tarjoaa loputonta huvia![]()
Mä ainakin hihittelen täällä itsekseni tätä ketjua (ja muitakin vastaavia) lukiessa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Totta turiset... Mutta juuri siksihän tää tarjoaa loputonta huvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tunnetusti ap ottaa mitä haluaa, kun varatuista kyse...eiks sul ollu joku palstamamman ukkoki kiikarissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tunnetusti ap ottaa mitä haluaa, kun varatuista kyse...eiks sul ollu joku palstamamman ukkoki kiikarissa?
Joo, BV:n, Ravistettavan, Klonkun, Turkilmaksen... ja sunkin ukkos :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:[
Eli epätoivonen yh jyrää
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:[
Eli epätoivonen yh jyrää
JepMutta pidä tää ihan meidän kahden välisenä, kun nuo nikit ei tiedä, että mulla on sutinaa niiden miesten kanssa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:[
Eli epätoivonen yh jyrää
JepMutta pidä tää ihan meidän kahden välisenä, kun nuo nikit ei tiedä, että mulla on sutinaa niiden miesten kanssa B)
Alkuperäinen kirjoittaja ?:[
No se hyvä puoli että kun isi maksaa auton niin pääset nopeimmin horoilemaan
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:[
Eli epätoivonen yh jyrää
No se hyvä puoli että kun isi maksaa auton niin pääset nopeimmin horoilemaan
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:jahas, mie en oo kovinkaan paljon selvillä tän palstan tapahtumista mutta, kkk korjaa jos olen väärässä.. eikös homma mennyt niin että isäs ihan väkisin nyt haluaa ostaa teille uuden auton, sie et sellaista välttämättä tarttis ja olet sen isälleskin sanonu.. mutta koska toinen haluaa ostaa niin suostut siihen kunhan saat valita itselles järkevän auton...
mielestäni tuossa ei ole mitään pappa betalar meininkiä, ONNEKSI OLKOON UUDESTA AUTOSTA!!
p.s osta mieluummin volkkari kuin ooppeli...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Tunnetusti ap ottaa mitä haluaa, kun varatuista kyse...eiks sul ollu joku palstamamman ukkoki kiikarissa?
Joo, BV:n, Ravistettavan, Klonkun, Turkilmaksen... ja sunkin ukkos :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:jahas, mie en oo kovinkaan paljon selvillä tän palstan tapahtumista mutta, kkk korjaa jos olen väärässä.. eikös homma mennyt niin että isäs ihan väkisin nyt haluaa ostaa teille uuden auton, sie et sellaista välttämättä tarttis ja olet sen isälleskin sanonu.. mutta koska toinen haluaa ostaa niin suostut siihen kunhan saat valita itselles järkevän auton...
mielestäni tuossa ei ole mitään pappa betalar meininkiä, ONNEKSI OLKOON UUDESTA AUTOSTA!!
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hassu eukko:Jännä nähdä miten kateellistä sakkia täällä on.
Kyllä mullekin on isi ostanu autoa ja muuta. Sitten se kuoli, eikä osta enää mitään. Vaikeaa on mulla kyllä, suren isän poismenoa kovasti. Selvennykseksi sanottakoon, että vaikeudet eivät siis tule siitä, että en saa enää tavaroita siltä.
Joku isä/äiti saattaa ostaa lapselleen lahjaksi villasukat, jos niihin on varaa. Jos jollakin isukilla/äitykällä on enemmän varaa, lahjat saattavat olla rahallisesti arvokkaampia. Eipä siinä ole mitään ihmettelemistä.
Lahjojahan on mukava saada ja antaa. Pitäisikö sekin ilo kieltää ihmisiltä vain siksi, ettei naapuri tule kateelliseksi?????
Alkuperäinen kirjoittaja hassu eukko:Jännä nähdä miten kateellistä sakkia täällä on.
Kyllä mullekin on isi ostanu autoa ja muuta. Sitten se kuoli, eikä osta enää mitään. Vaikeaa on mulla kyllä, suren isän poismenoa kovasti. Selvennykseksi sanottakoon, että vaikeudet eivät siis tule siitä, että en saa enää tavaroita siltä.
Joku isä/äiti saattaa ostaa lapselleen lahjaksi villasukat, jos niihin on varaa. Jos jollakin isukilla/äitykällä on enemmän varaa, lahjat saattavat olla rahallisesti arvokkaampia. Eipä siinä ole mitään ihmettelemistä.
Lahjojahan on mukava saada ja antaa. Pitäisikö sekin ilo kieltää ihmisiltä vain siksi, ettei naapuri tule kateelliseksi?????
Alkuperäinen kirjoittaja eikös:[
Jännä kuinka jännää että toiset käy töissä ja kykenee pysymään parisuhteessaan ja maksamaan kaiken omilla rahoillaan
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:jahas, mie en oo kovinkaan paljon selvillä tän palstan tapahtumista mutta, kkk korjaa jos olen väärässä.. eikös homma mennyt niin että isäs ihan väkisin nyt haluaa ostaa teille uuden auton, sie et sellaista välttämättä tarttis ja olet sen isälleskin sanonu.. mutta koska toinen haluaa ostaa niin suostut siihen kunhan saat valita itselles järkevän auton...
![]()
![]()
Kutakuinkin noinhan se meni...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eikös:Alkuperäinen kirjoittaja hassu eukko:Jännä nähdä miten kateellistä sakkia täällä on.
Jännä kuinka jännää että toiset käy töissä ja kykenee pysymään parisuhteessaan ja maksamaan kaiken omilla rahoillaan
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:[näin mä muistelinkin...jännä miten se on menny niin monelta ohi kuitenkin...
mie kuitenkin käyn täällä about kerran päivässä enkä ees joka päivä ja mää tiesin mikä on homman nimi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:Alkuperäinen kirjoittaja hassu eukko:Jännä nähdä miten kateellistä sakkia täällä on.
Ei, mutta täällä sekoitetaan lahjakkaasti rakkaus ja materia. Suurempaa rakkautta ja lapsen tukemista pidemmällä tähtäimellä voi itse asiassa olla se, että jättää ostamatta jotain vaikka olisi varaakin. Minunkin isipappani kuoli ja hänellä olisi ollut varaa kustantaa useampikin auto. Sen sijaan hän jätti pääomaa, jota ei voi rahassa mitata.
Mutta turhapa näitä asioita on tällä palstalla yrittää selventää.