AINA, kun on joku iso surullinen tapahtuma jossain päin suomen,kuten nyt tuo Espoon juttu,niin AINA täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkelin eväspussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkelin eväspussi

Vieras
joku muka tuntee ja tietää tms kyseisestä tapahtumasta uhreja jne,jne.....Voi jessus sentään!!!!

Enpä oikein jaksa uskoa,että AINA on sama laulu.."mä tunnen" "mä tiedän,se on mun mummon serkun kaiman tyttöystävän pomon isä ja sitten samalla sen äiti!!"

Halooooo ihmiset!! Ei jaksa moista!!??

Miksi ei voisikin olla totta? Suomi on kuitenkin pieni maa ja monella suuret verkostot ihmisiä. Ja täälläkin käyttäjiä useita kymmeniä tuhansia, olisikin aika outoa jos heistä kukaan ei esim näitä uhreja tuntisi edes etäisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Ottaen huomioon palstailijoiden määrän on mielestäni suorastaan omituista, jos KUKAAN ei tietäisi yhtäkään uhria.

no nimenomaan. joku varmaan taas luulee, että täällä palstailee noin sata ihmistä..

Taitaa vain nimimerkkiä enkelin eväspossua harmittaa kun ei itse ole tuntenut ketään,harminsa ne kullakin,itse olisin vain onnellinen jos ei minu tuttujani olisi ollut koskaan näissä osallisena

Täällä Espoossa, on todennäköisesti niin, että lähes jokainen, tuntee jonkun, joka on ollut Sellossa tuohon aikaan. Esim. itse olin eilen kaupassa, niin jo siellä oli yksi, joka oli joutunut jättämään autonsa Selloon.

ja ihan turhaa vinkua että just tällä palstalla. Ihan sama meno se on kaikissa keskusteluissa ihan niissäkin jotka käydään IRL! Puitava näitä on. Oisko parempi että kukaan ei puhu asiasta tai uhresita mitään? olkoot tuntemattoamia tilastoja joilla ei ole nimeä eikä elämää?

miten niin "muka tuntee"? suomi on tosi pieni maa ja tottakai tragedia koskettaa valtavaa ihmisjoukkoa, jokaisella ihmisellä kun on keskimäärin monen sadan ihmisen tuttuvapiiri.

jokaisella on oikeus surra sillä tavalla kuin haluaa, hyvin yleinen tapa on puhua ja kirjoittaa asiasta. itse kävin eilen prisman ovella itkemässä ja se helpotti edes vähän. menen tänään uudestaan. eli minulle se paikallakäynti jostain syystä on tärkeää. ja oli monelle muullekin, siellä oli jo paljon kynttilöitä.

jos sinua häiritsee ihmisten suru niin älä lue aloituksia tai uutisia aiheesta.

Minustakin se olisi ihmeellisempää jos kukaan EI tuntisi. Sitä paitsi tällainen tapahtuma koskettaa kaikkia ja ihminen suree tapahtumaa sisällään. Sitä on tavallaan helpompi tehdä, jos tragedia saa jonkin näköiset kasvot. Samoin oli tsunamin kanssakin. Kun joukossa oli julkkisperhe, sai monen suru kasvot sitä kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja harmit ne sinullakin:
Taitaa vain nimimerkkiä enkelin eväspossua harmittaa kun ei itse ole tuntenut ketään,harminsa ne kullakin,itse olisin vain onnellinen jos ei minu tuttujani olisi ollut koskaan näissä osallisena

Itse sä porsas olet,turha käydä nimittelemään kuitenkaan Aikunen ihminen!!!??? Kuule olipa tosi lapsellinen arvio,että olisin halunnut tuntea jonkun uhrin,oletko jotenklin sairas!!??

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Täällä Espoossa, on todennäköisesti niin, että lähes jokainen, tuntee jonkun, joka on ollut Sellossa tuohon aikaan. Esim. itse olin eilen kaupassa, niin jo siellä oli yksi, joka oli joutunut jättämään autonsa Selloon.

esim. minä tunnen 3 ihmistä jotka olivat siihen aikaa sellossa, ja itse asiassa tiedän (en tunne) tekijänkin. olen jutellutkin hänen kanssaan autoista (hän piti erityisesti bmw:istä) ja minullakin oli tuolloin bmw

No yksi mamma täällä kertoi eilen miten hänen lastaan oli eräässä toisessa Prismassa kuulutettu infopisteestä ja heti löytyi kaksi muuta mammaa jotka olivat samaan aikaan olleet samassa kaupassa ja muistivat kuulutuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja maailma on niin pieni:
No yksi mamma täällä kertoi eilen miten hänen lastaan oli eräässä toisessa Prismassa kuulutettu infopisteestä ja heti löytyi kaksi muuta mammaa jotka olivat samaan aikaan olleet samassa kaupassa ja muistivat kuulutuksen.

Juu, sama osui mieleen. :D

Ja tosissaan, ei se aina ole sama ihminen joka tuntee kaikkien mahdollisten onnettomuuksien uhrit. Täällä on kuitenkin paljon kävijöitä ja jokaisella on omat tuttavapiirinsä. Eikä ne uhrit aina ole sisaruksia tai parhaita ystäviä, itsellänikin on useamman koulunvaihdon jäljiltä melkoinen määrä ihmisiä kenen kanssa olen ollut joskus samalla luokalla jne.

Alkuperäinen kirjoittaja maailma on niin pieni:

:D

Yhteistyössä