Aina ongelmaa hiuksista sis. valitusta ja urputusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peikko

Vieras
Kaikkien näiden vuosien aikana, en ole vieläkään päässyt sinuiksi hiusteni kanssa. Ja olen koittanut jos mitä hiusmalleja. Enempi wash and go-tyylistä. Hiukset kasvavat tosi nopeasti, ovat karkeat ja paksut. Otsatukkaa en voi pitää, kun se on hetkessä silmillä. Tai pätkittyä tyyliä, koska sitä sais aina olla kampaajan tuolilla. Ja kun se on niin tyyristä. Nyt yritän kasvattaa tasapitkää, että sais tuonne korvien taakse nuo edessä kiusaavat latvat. Mutta kun ei voi pitä ponnarilla, ei käyttää pinnejä ei pantaa. Kun alkaa jumalaton päänsärky, ja vielä tuntien päästä on kuin ne hiuslaitteet olis vielä päässä.

Nyyh nyyh kerran kampaaja ajoi kolmen millin siilin, ja sitten oli hetken hyvä. Mutta kasvaa nekin ja menevät muodottomaksi palloksi.

Haen kohtalontovereita, näin inhalle ongelmalle.

Itse ratkaisin ongelman sillä, että käyn kahdesti vuodessa tasoituttamassa ja värjäämässä. Ja jumitun tukastani kaiken maailman kohteisiin oven kahvoista tiskikoneeseen :ashamed: :laugh:

Siilitukka olisi ihana, mutta pääni on väärän mallinen. Senkun vain koneella sutaisisi silloin tällöin...

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Itse ratkaisin ongelman sillä, että käyn kahdesti vuodessa tasoituttamassa ja värjäämässä. Ja jumitun tukastani kaiken maailman kohteisiin oven kahvoista tiskikoneeseen :ashamed: :laugh:

Siilitukka olisi ihana, mutta pääni on väärän mallinen. Senkun vain koneella sutaisisi silloin tällöin...

Mäkin luulin ettei mulle siili sovi. Mutta mies ylisti, että voi kun sulla on siro niska, ja sun päänmalliin sopii jne. Tosin se veti itsensä sinä iltana kaljuksi. Kävi niin paljon sen luonnon päälle, kun mulla oli lyhemmät hukset. Mut oli hauskaa, kun otettiin sitten toisistamme kriminaalikuvia. Edestä, sivusta ja takaa.

Minun pääni on pieni, nenä iso ja korvat höröttävät, kaiken lisäksi kallonmalli on vuosien saatossa ja ulkopuolelta tulleiden iskujen voimasta, tuota... monipuolistunut. Arpia ja muhkuroita.

Minun pääni on pieni, nenä iso ja korvat höröttävät, kaiken lisäksi kallonmalli on vuosien saatossa ja ulkopuolelta tulleiden iskujen voimasta, tuota... monipuolistunut. Arpia ja muhkuroita.

Sitten sulle sopii enempi pidempi ja pöyheempi tyyli. Harmi jos joku tunnoton sika on aiheuttanut nuo arvet sulle. Toivottavasti elämä kolhii hänen päänsä uuteen uskoon. Silmä silmästä jne. Noh uskon vain että edestään löytää, minkä taakseen jättää.

mä pätkin itse otsatukkani :) koska muuten se on tosiaan heti silmillä. viime viikolla mies leikkasi mun tukan, siis ihan tasapituiseksi. kampaajalle harvoin menen vaikka ei se mammonia tuossa naapurissa maksakaan...

mutta meilläpä on sellanen ongelma että kun mulla on tukka puoliselkään ja Peikolla pyllyyn niin arvatkaapa onko meidän lavuaarit ja viemärit aina tukossa :whistle:
ja tietty pesuainetta menee hurjat määrät, itse tosin siirryin pesupähkinäliuokseen jokin aika sitten.
varsinkin Peikon tukka on helposti takussa, kun se on niiiiin pitkä. yleensä se on sitten kiinni, kas kummaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mä pätkin itse otsatukkani :) koska muuten se on tosiaan heti silmillä. viime viikolla mies leikkasi mun tukan, siis ihan tasapituiseksi. kampaajalle harvoin menen vaikka ei se mammonia tuossa naapurissa maksakaan...

mutta meilläpä on sellanen ongelma että kun mulla on tukka puoliselkään ja Peikolla pyllyyn niin arvatkaapa onko meidän lavuaarit ja viemärit aina tukossa :whistle:
ja tietty pesuainetta menee hurjat määrät, itse tosin siirryin pesupähkinäliuokseen jokin aika sitten.
varsinkin Peikon tukka on helposti takussa, kun se on niiiiin pitkä. yleensä se on sitten kiinni, kas kummaa.

Mä kanssa joskus yritin tuota itseklipsimistä, mutta ei vain onnistu. Jos oliskin hento ja ohut hiuslaatu, asia voi olla toinen. Omien leikkausten jälkeen ne hapsotavat kuin neljäntuulenhattu. Ja miestä en uskalla päästää hiuksiani sohimaan saksilla, käytän mieluummin häntä hiustenpesuun.

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
no voisko joku sun kaveri, sisko tai äiti auttaa hiusten leikkuussa? ite leikkaan siskoni tukan välillä ja se on just hirmu paksu ja karhea.

En mie uskalla. Kun kampaajakin saa aina viimeistellä tasotuksen jälkeen, kun löytyy vielä pitkiä ja ties mitä. Ongelmana on se, että toisella puolella on enempi hiuksia, kun keskelle laitetaan jakaus. Ja toiselta puolelta kasvaa nopeammin, ja toiselta puolelta kihartuu. Ja takkuuntuu heti kampaamisen jälkeen. Pakko nyt vain yrittää kasvattaa niin pitkäksi, että vaikka jotain löysää palmikkoa pitäis.

Alkuperäinen kirjoittaja peikko:

Sitten sulle sopii enempi pidempi ja pöyheempi tyyli. Harmi jos joku tunnoton sika on aiheuttanut nuo arvet sulle. Toivottavasti elämä kolhii hänen päänsä uuteen uskoon. Silmä silmästä jne. Noh uskon vain että edestään löytää, minkä taakseen jättää.

Ihan omaa vauhdikkuuttani olen kolhiintunut, eli nou hätä! ;) Mutta tukka on AINA ongelma, kaikilla.

Ihan omaa vauhdikkuuttani olen kolhiintunut, eli nou hätä! ;) Mutta tukka on AINA ongelma, kaikilla.

No hyvä jos pelkkää vauhdikkuutta ollut :). Mutta tosiaan tukka on ongelma, ja varmaan sellainen ongelma mitä ei tässä elämässä ratkaise.

Siis mä en olekkaa ainoo jonka päätä alkaa särkee jos tukka on kiinni???
Mä oon luullu että munssa on jotain vikaa.. vaikka lähinnä mulla alkaa pääNAHKA särkee ja kihelmöidä jos pidän hiuksii kiinni ja se on jotenki niin ärsyttävä vaiva...
Mulla on tasapitkä tukka... niin että kaikki pysyy korvien takana, siisti eli ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Siis mä en olekkaa ainoo jonka päätä alkaa särkee jos tukka on kiinni???
Mä oon luullu että munssa on jotain vikaa.. vaikka lähinnä mulla alkaa pääNAHKA särkee ja kihelmöidä jos pidän hiuksii kiinni ja se on jotenki niin ärsyttävä vaiva...
Mulla on tasapitkä tukka... niin että kaikki pysyy korvien takana, siisti eli ei :D

Mäkin luulin olevani ainoa joka ei voi pitää tukkaa lainkaan kiinni. Kiva olis joskus piristää ilmettään laittamalla ponnaria tai pinnejä. Rullat koitan joskus hetkeksi kääntää tukkaan, ja sitten tupeerata ja laittaa lakkaa. Mutta kädet puutuu ihan sairaasti ja rullat painaa. Olen kanssa todennut että tasapitkä(lapaluihin vähintään) on se mun juttu. Ja tosiaan korvan taakse tukka. Onneksi on isot korvanlehdet, vaiks vähän vinossa. Mutta mitä vähemmän yrittää laittaa tai yrittää pitää jotain mallia, niin sitten menee hyvin. Ja kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa. Tasotuttamassa ja laitan väriä. Jos jotain mallia yritän pitää niin sitten palais rahaa, kun noihin väreihinkin menee ihan sikana, kun triplamäärät menee noita seoksia.

Mäkin luulin olevani ainoa joka ei voi pitää tukkaa lainkaan kiinni. Kiva olis joskus piristää ilmettään laittamalla ponnaria tai pinnejä. Rullat koitan joskus hetkeksi kääntää tukkaan, ja sitten tupeerata ja laittaa lakkaa. Mutta kädet puutuu ihan sairaasti ja rullat painaa. Olen kanssa todennut että tasapitkä(lapaluihin vähintään) on se mun juttu. Ja tosiaan korvan taakse tukka. Onneksi on isot korvanlehdet, vaiks vähän vinossa. Mutta mitä vähemmän yrittää laittaa tai yrittää pitää jotain mallia, niin sitten menee hyvin. Ja kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa. Tasotuttamassa ja laitan väriä. Jos jotain mallia yritän pitää niin sitten palais rahaa, kun noihin väreihinkin menee ihan sikana, kun triplamäärät menee noita seoksia.

Mulla on kans paksu kuontalo... tosin aineita menee vain noin tuplat "normiin verraten" .

Yhteistyössä