Aina syömisen jälkeen huono olo, vähän kuin oksennustauti tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Mulla tullut nyt parin päivän ajan aina syömisen jälkeen tosi huono olo. Nyttenkin ei tiedä tuleeko oksennus vai ei. Ei siis okseta, mutta samanlainen huono olo... Voiko johtua allergiasta?

Oli toissa viikolla just samanlainen olo, että etenki syömisen jälkeen tuli ihan samanlainen olo ku oksutaudissa, mut oksennusta vaan ei tullu. Meni ohi n. neljässä päivässä, ja just tällästä on kuulemma nyt liikkeellä..ihme mahatautia.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on ihan sama homma, mutta johtuu paniikkihäiriöstä ja ahdistuksesta.

hmmm... miten se selittyy tällä syömisen jälkeisellä huonolla olla? Nimittäin olen välillä epäillyt paniikkihäiriötä itselläni...

Mulla se tulee luultavasti siitä että kammoon ihan älyttömästi oksennusta, joten sitten kun syön tulee pahaolo ja ahdistus ja paniikki jne... mutta kun syön vähän kerrallaan niin tätä ei yleensä tule. Joku kierre vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Oli toissa viikolla just samanlainen olo, että etenki syömisen jälkeen tuli ihan samanlainen olo ku oksutaudissa, mut oksennusta vaan ei tullu. Meni ohi n. neljässä päivässä, ja just tällästä on kuulemma nyt liikkeellä..ihme mahatautia.

Tätä justiin, ja vatsa kipeä. Joku lievä muunnos perinteisestä mahataudista?

Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:

Tätä justiin, ja vatsa kipeä. Joku lievä muunnos perinteisestä mahataudista?

ok, oliko teillä ripulia tai ilmavaivoja, viluttiko?

Yhteistyössä