Aina vaan palelee!!! MIKS?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilukissa pakkasessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vilukissa pakkasessa

Vieras
Onko normaalia kun aina palelee? Muut hilluu puolialasti ja mulla päälläni kahdet housut, kaksi tai jopa kolme pitkähihaista paitaa ja kahdet sukat mutta KALIKALIKALI :O
Paino laskee vaikka syön, herkkujakin. Väsymys aaltoilee, väliin tunnen itseni hyperenergiseksi ja välillä taas uni tulee lähes seisallaan. Missä vika?

siinä kestää vuorokauden verran juomisen lopettamisesta, että palelu loppuu. Ota Buranaa ja lepää. Äläkä juo mitään alkoholipitoista nyt vähään aikaan.

Mä olen aina palellut. Onko sulla tuo uutta? Tänäänkin oli kaksi fleecetakkia t-paidan päällä, jalassa legginsit ja paksut fleecehousut ja kahdet villasukat... Oli kyllä sisällä vähän tavallista viileämpää ehkä.

Kuten tässä ketjussa tuli sanottua, niin älä juo enää. Palelu on merkki alkoholinkäytön lopettamisesta ja elimistö huutaa sitä lisää. Se on noin vuorokausi kun juomisen lopettaa, niin palelu häviää.

Olen ollut aina viluisempi kuin muut mutta tämä viluisuus on ollut aivan uskomatonta viime syksystä lähtien. Todellakin toppatakki päällä välillä oleilen kotona. Sormet on jääkalikat. BMI on 16-17, varmaan lähempänä 17

Minäkin olen vilukissa, varpaat, sormet ja koko kroppa palelee herkästi. Ei auta kuin pukeutua lämpimästi.
Veriarvot, kilpirauhasarvot useammankin kerran (muista syistä katsottuna) ok.

Olisko syytä miettiä että ei sitä alkoholia ottais enää?? Ihminen joka ei normaalisti palele ja yhtäkkiä on tosi kylmä johtuu alkoholin vieroitusoireista. Se menee ohi ja tulee taas jos juo liikaa. Vaikka on joulu niin älä ota glögiä enää... Palelu on helposti ohi kun aamulla heräät (ellet ole jo juonut).

Mullla ainakin oli hirveä vilu ja palelu tänään ennen kuin otin tapaninpäiväkaljan. Paleli jo ennen kuin lapset heräs, mutta sitten kuuden aikaan oli tosi kylmä. Otin sitten jouluruoan kanssa lasin kaksi tuota viiniä ja se kyllä auttoi. Palelu vaan loppui.

[QUOTE="hennamaria";27762171]Mullla ainakin oli hirveä vilu ja palelu tänään ennen kuin otin tapaninpäiväkaljan. Paleli jo ennen kuin lapset heräs, mutta sitten kuuden aikaan oli tosi kylmä. Otin sitten jouluruoan kanssa lasin kaksi tuota viiniä ja se kyllä auttoi. Palelu vaan loppui.[/QUOTE]

Miellä isäntä valitti palelua koko aamun. Oli viltti päällä aamu pöydässäkin kun niin paleli. Sitten kun se alkoi lasten kanssa pelata xboxilla ja otti pari kaljaa niin ei palellut kuulemma yhtään. Kaipa se villakissa kuoli siihen itteensä...

sä olet liian laiha! siksi palelet. ennen palelin itsekkin koko ajan jos ei lämpöä ollut sen +25 kesä helteillä toiset suli ja minä nautin kun ei ollut kylmä.. painoindeksi oli tuolloin 17 nykysin ollaan ns hyvässä lihassa indeksi 20,4 ja eip palella edes -20 asteen pakkasilla normaalilla talvi vaatetuksella!suosittelen tätä luonnonmukasta eristettä ja kroppa kiittää

Yhteistyössä