Aina välillä tulee huutikseen palaute, että niukka yhteydenpito. Miten mun pitäis yhteyttä ottaa enemmän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Tilitiedot tulevat vakioviestissä, laitan kuitenkin aina mailia ostajalle, jossa kerron että tilitiedot löytyvät vakioviestistä ja kerron vielä postikulujen summan, VAIKKA sekin lukee kohteessa. Kiitän kaupoista.

Sitten ostaja maksaa ja ilmoittaa maksaneensa, minä postitan tuotteen samana päivänä kun maksu näkyy tililläni, kakkosluokassa eli se on 2 päivän päästä maksusta perillä.

Mitä maileja mun pitäis nyt sitten vielä niin hirveästi laitella, ettei ole niukkaa tuo yhteydenpito?? Mailata jokaiselle, että nyt on sitten kirje postissa?? Vaikka selvästi lukee vakioviestissä, että paketti lähtee postiin kun summa näkyy tilillä

En ole koskaan huutiksesta mitään tilannut, mutta voisin kuvitella että haluavat sen tiedon koska postipaketti lähtee, eri pankkien välillä kun on erilaiset ajat kuinka raha kulkee niin tietävät sitten alkaa ootteleen pakettiaan oikeaan aikaan...?

itse olen ostajana usein saanut myyjältä palautteen kun hän on paketin saanut postiin asti. mielestäni ihan toimiva juttu, yhtä hyvin voi käydä vilakisemassa huutiksen profiilin kuin sähköpostin. ja myyjänä en ole erikseen ilmoittanut, vaan juurkin tuolla palautteella. paitsi tietenkin poikkeuksia on, jos jostain syystä viivästyy postitus niin pahoittelen jo etukäteen. ei mun mielestä tarvi alkaa mitään romaaneja kirjoittelemaan, ärsyttää jo jos kohteen tiedoissa on kymmen riviä tekstiä josta puolet turhaa hehkutusta...

Mullakin lukee kohteissa aina että kun rahat näkyy tilillä niin paketti lähtee matkaan, mutta ei aina siltikään pysty juuri samana päivänä postittamaan niin sitten pistän viestiä että postitan huomenna tms ja sitten pistän vielä toisen viestin kun olen paketin vienyt postiin (paitsi jos pääsee postittamaan samana päivänä niin toki sitten vaan että paketti on postissa).
Osaa sitten ostajakin arvioida jotenkuten milloin on paketti perillä.
Itsekin haluaisin saada tiedon siitä paketin lähettämisestä, ettei sitten tarvitsisi turhaan kysellä ja 'valittaa' kun kestää, jos onkin lähetetty myöhemmin/ ei ole vielä lähetettykään..

[QUOTE="fds";27992796]No mä olen juurikin ilmoittanut jokaiselle henkilökohtaisesti, kun olen kirjeen tai paketin postittanut (paketin yhteydessä ilmoitan samalla lähetystunnuksen).[/QUOTE]

Niin ja minäkin laitan ostajalle palautteen jo siinä kohtaa, kun olen maksun saanut. Siinä kohtaahan ostaja on hoitanut oman osuutensa kaupasta.

Yhteistyössä