V
vieras
Vieras
siis nyt minäkin avaudun, oon 2 pienen lapsen äiti ja AINA yksin lasten kanssa...millon lasten isä on töissä, milloin harrastamassa tai niinkuin nyt poikien viikonlopussa. välillä jaksan itse paremmin välillä huonommin mutta siis itse en vielä kertaakaan ole päässyt ilman lapsia mihinkään- se siitä mamman vapaa-ajasta
no nyt alko siepata enemmänkin, oletin että kun ovat isot miehet jo koko vkonlopun rauhassa viettäneet että tulisivat ajoissa kotiin niin siellähän on vasta herätty, argh! eli kotiin tulo on luultavasti siinä vaiheessa kun minä nukutan lapsia yöunille, jippii. ja huomenna alkaa taas arki eikä viikonloppuna ole tullut levättyä minuuttiakaan.
puhumattakaan huonosta omatunnosta kun pitäisi lasten kanssa ehtiä puuhaamaan sitä ja tätä, tänäänkin kun on laskiaissunnuntai niin olisi ollut kiva ehtiä pulkkamäkeen. yksin kun on 2 lapsen kanssa vähän hankala mennä
ja harmittaa ihan vietävästi meidän lasten puolesta kun juttelin pihalla naapureiden kanssa niin muut perheet ulkoilevat koko perheen voimin, kuka hiihtämässä termospullossa kaakaota ja makkaraa nuotiolla paistaen, kuka pulkkamäessä tai hippaa pelaten. argh! ja meillä minä kiljun kurkkusuorana lapsille kun meno niin hurjaa etten ole edes ulos aamupvällä näiden kanssa päässyt. menee meidän lapsilla lapsuus ohi ja muistot jää hankkimatta ja se että nyt ei vain taas tuota miestä jaksa. ei jaksa ei
no nyt alko siepata enemmänkin, oletin että kun ovat isot miehet jo koko vkonlopun rauhassa viettäneet että tulisivat ajoissa kotiin niin siellähän on vasta herätty, argh! eli kotiin tulo on luultavasti siinä vaiheessa kun minä nukutan lapsia yöunille, jippii. ja huomenna alkaa taas arki eikä viikonloppuna ole tullut levättyä minuuttiakaan.
puhumattakaan huonosta omatunnosta kun pitäisi lasten kanssa ehtiä puuhaamaan sitä ja tätä, tänäänkin kun on laskiaissunnuntai niin olisi ollut kiva ehtiä pulkkamäkeen. yksin kun on 2 lapsen kanssa vähän hankala mennä