aina yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienimamma

Vieras
Ois niin mukavaa kun ois joku ystävä samassa elämäntilanteessa oleva...vaan ei ole ketään...enhän mä niin yksin oo,onhan mulla mun rakas vauva seurana joka pvä,vaan ei toista ihmistä jonka kanssa jakaa näitä kokemuksia,jutella,käydä vaunulenkillä..joka päivä yksin kotona vauvan kanssa,päivällä käydään yksin vaunulenkillä...surullinen olo tulee kun nään niitä äitejä yhdessä vaunulenkillä,rupatellen iloisesti...oon yrittänyt etsiä ystäviä vaikka mistä,mut ei tunnu olevan ketään...niin kaipaan juttuseuraa,olisi ihanaa jos vauvanikin saisi leikkikaverin. Mulla oli ystäviä,mutta ne jäivät jonnekin kun sain vauvan,ei niitä enää kiinnostanut kun itsellään ei ole lapsia...tänään on kaunis pvä,täytyypi tästä lähteä vaunulenkille nauttimaan ulkoilmasta,yksin....yritän olla iloinen,ajatella positiivisesti koska tiedän että mun ei tästä huolimatta tarvitse olla surullinen,mullahan on mun elämäni ilo,mun oma pieni vauva <3

ekaksikin :hug: voihan olla ettäolet nyt väsyneempi ja herkempi kuin yleensä ja siksi ajattelet nyt näin? minkä ikäinen vauvasi on?
oletko käynyt paikkakuntasi esim. avoimessa päiväkodissa sieltä löytyisi varmaan seuraa. ja miedän paikkakunnalla on neuvolassa se kokoontuminen niille samoihin aikoihin vauvan saaneille, oletko siellä käynyt..? leikkipuistot..

olen tampereelta,ja oon käynyt kerran sellaisessa kokoontumisessakin mutta ei sieltä ystävää löytynyt...juteltua tuli siellä mutta se jäi siihen...mun vauva on kohta 5 kk...

Alkuperäinen kirjoittaja pienimamma:
olen tampereelta,ja oon käynyt kerran sellaisessa kokoontumisessakin mutta ei sieltä ystävää löytynyt...juteltua tuli siellä mutta se jäi siihen...mun vauva on kohta 5 kk...

oletko yksin lapsesi kanssa? siis onko isä kuvioissa? entä omat ystäväsi? olisiko heistä seuraa?

Yhteistyössä