Ainainen tappelu vaatteista pajan 6 vee kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsynyt mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsynyt mamma

Vieras
En jaksa !
Joka ikinen aamu parku vaatteista pikku-ukon kanssa. Illalla katsotaan vaatteet valmiiksi ja aamulla ne eivät sitten kelpaa.
Musta t-paita ja mustat housut ovat univormu jota lapseni pitäisi aina.
Haluaisin pukea pojan kivasti, nyt tyydyn siihen että vaatteet ( ne mustat ) ovat puhtaat.
Mies mylvii että enkö saa 6-vuotiasta ruotuun, mutta hän ei olekaan aamuisin taistelukentällä.
Karmea tappelu. En tiedä mikä avuksi.
Itkun kanssa lähdetään jos minä saan tahtoni periksi eli määrään vaatteet.
Paksukalloinen poika = (
Vinkkejä...Onko muilla tällaista, ei kai ?

no meillä lapset saavat arkivaattensa valita itse. minä päätän juhlavaattteet. Meidän 7v pukeutui koko eskarivuoden mustaan ja tummiin väreihin. mikäs siinä. Darth Vaderkin käyttää kuulemma mustaa : )

Juhlissa sitten ihailen lapsiani pellavapuvuissa ja samettibleisereissä, mutta arkivaatteet saavat valita itse.

Valitsette yhdessä illalla ja aamulla ne on sit kelvattava ...... Tarra tms . jokaisesta hyvin menneestä aamusta ja sit kun on tietty määrä merkkejä niin paistatte lettuja tai teette jotain muuta kivaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Simpura:
Valitsette yhdessä illalla ja aamulla ne on sit kelvattava ...... Tarra tms . jokaisesta hyvin menneestä aamusta ja sit kun on tietty määrä merkkejä niin paistatte lettuja tai teette jotain muuta kivaa!

Jes !
Tällasia vinkkejä lisää.Kiitos.
Tuntuu niin pahalta tuo ikuinen tappelu mokomasta. Tänäänkin oli sellainen sota että päätin tulla tänne parkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Epsu:
No, voitteko sopia esim. että vaan yksi vaatekappale (paita/housut) saa olla musta? Eli pienoinen kompromissi lapsen kanssa.

Juu, miksei...Hyviä vinkkejä tulee.
Pojalla tasan 2:t lempihousut ja 2 paitaa. Niistä pitäis sit miksailla. Huokaus.
Mut mun on nyt jyrättävä tää asia ja määrättävä !!!
Ja vaikka hyllytettävä ne penteleen paidat.

miksi se on niin tärkeää että arkivaatteet ovat sellaiset kuin äiti haluaa? Tuli vaan mieleen tästä se supernanny jakso viikko takaperin, jossa äiti tappeli lastensa kanssa joka aamu, jotta lapsilla olisi äidin valitsemat, matsaavat vaatteet. Joka aamu siis alkoi tappelulla ja itkulla vaatteiden takia!

Alkuperäinen kirjoittaja 4 pojan äiti:
miksi se on niin tärkeää että arkivaatteet ovat sellaiset kuin äiti haluaa? Tuli vaan mieleen tästä se supernanny jakso viikko takaperin, jossa äiti tappeli lastensa kanssa joka aamu, jotta lapsilla olisi äidin valitsemat, matsaavat vaatteet. Joka aamu siis alkoi tappelulla ja itkulla vaatteiden takia!

No siks, ettei ne ole AINA ne samat,samat, samat.
Penska kaivaa joskus likapyykkikoristakin nää rakkaat mustansa.
Vaatetta on joka lähtöön, mutta vain muutamaa pidetään. That is the problem!
Johan ne luulee meittä keppikerjäläisiksi ryysyniekoiksi kun pukeutuminen on tuota "tasoa".

Yhteistyössä