Aineeton 40-v. lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
Yritän miettiä ystävälleni 40-vuotislahjaa. Tiedän, että hän ei halua mitään tavaraa ja itse sain häneltä keväällä lahjaksi illallisen valitsemassani ravintolassa valitsemanani aikana. Samaa ideaa en tietenkään voi käyttää häneen, joten minun pitäisi keksiä jotain mukavaa ja "tavaratonta".

Löytyisikö tieltä hyviä ideoita tai oletteko antaneet aineettomia lahjoja? Kyseinen nainen on pienen lapsen äiti, joka aloittaa työt nyt syksyllä, joten en oikein voi ostaa esim. lippuja johonkin tiettyyn konserttiin, vaan lahjan pitäisi olla sellainen, että hän voi käyttää sen sitten kun itse haluaa. Pohdin lahjakorttia teatteriin, mutta mitä muuta voisi olla?

Juu, ehkä lahjakortti johonkin kauneushoitolaan on sitten paras vaihtoehto. Haluaisin keksiä jotain erilaista, mutta kun ei keksi niin ei keksi. Kauneushoitola on kyllä varmaan mieluinen lahjan saajalle.

Sovi ystäväsi miehen kanssa joku päivä, jonka mies pitää heidän kalenterissaan vapaana. Sitten haet yllätyksenä ystäväsi kotoa ja viet vaikkapa teatteriin, kylpylään jne.

Entä jos antaisit lahjaksi tutustumiskäynnin vaikkapa hot joogaan? Sinne voisitte mennä kahdestaan ja kokeilla yhdessä jotain uutta. Joogatunnin jälkeen viet ystäväsi kahville tai viinille... Vaihtoehtoja löytyy täältä: http://www.elamyslahjat.fi/lahjat/hot-jooga-tunti-2lle

Yhteistyössä