Ainiin, niistä pojan synttäreistä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Oltiin sitten eilen Myllyssä. Poika ei halunnutkaan niitä Adidaksen kenkiä, vaan jotkut halvemmat street-popot. Lisäksi ostettiin kiva treenipaita ja 3 paria sormikkaita. Nuo maksoi sen verran vähän, että lisäksi poika sai ostaa itselleen kauan haluamansa potkulaudan ja vielä semmoisen jonkun temppusysteemin (diaplo...mikä ihme se nyt onkaan nimeltään).

Ja pojan valitsema ravintola oli sitten Hese :D :D :D

Hauskaa oli ja poitsu oli onnesta soikeena :heart: :heart:

Huomenna vielä kaverisynttärit ja ens viikonloppuna sukulaiset :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Oltiin sitten eilen Myllyssä. Poika ei halunnutkaan niitä Adidaksen kenkiä, vaan jotkut halvemmat street-popot. Lisäksi ostettiin kiva treenipaita ja 3 paria sormikkaita. Nuo maksoi sen verran vähän, että lisäksi poika sai ostaa itselleen kauan haluamansa potkulaudan ja vielä semmoisen jonkun temppusysteemin (diaplo...mikä ihme se nyt onkaan nimeltään).

Diabolo =)

Paljos poika täyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:

Diabolo =)

Paljos poika täyttää?

Tänks :D

8-vuotta täytti eilen :)

Ja eilen tuli reilusti kritiikkiä kalliista synttäreistä ja siitä että poitsu määrää kaiken ja saa kaikessa tahtonsa periksi :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Nii tais kyllä mennä niin, että ihan itse ihmettelit suurta synttärisummaa ja kyselit miten sitä voisi pienentää, kun et itse keksi.

Tai sitten se meni niin, että kauhistelin loppusummaa kun ynnäsin kaikki yhteen. Ja ihan vaan pihiyttäni kauhistelin tai taivastelin lähinnä. Ja kun sitten väki alkoi kertomaan miten selviää PALJON halvemmalla, niin kyselin että miten. Kuitenkin todeten useamman kerran että en itse keksi miten meidän synttäreistä olisin voinut säästää.

Ja tosiaan loppua kohden alettiin kritisoida miten meidän poika määrää kaikesta ja ties mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Nii tais kyllä mennä niin, että ihan itse ihmettelit suurta synttärisummaa ja kyselit miten sitä voisi pienentää, kun et itse keksi.

Tai sitten se meni niin, että kauhistelin loppusummaa kun ynnäsin kaikki yhteen. Ja ihan vaan pihiyttäni kauhistelin tai taivastelin lähinnä. Ja kun sitten väki alkoi kertomaan miten selviää PALJON halvemmalla, niin kyselin että miten. Kuitenkin todeten useamman kerran että en itse keksi miten meidän synttäreistä olisin voinut säästää.

Nii, ja mun päähän ei vaan mene mitenkään, miten et voi ymmärtää MITEN voisi säästää.
Mun mielestä asia on hyvin yksinkertainen...

Ja siis lisään, ettei mua todellakaan haittaa mitkään suuret tai pienet summat, en vaan ymmärrä miten joku ei ymmärrä miten voi säästää :)

Helpostihan tuosta voi säästää. Mutta en siis ole sitä mieltä että pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Paljo meni noihin juttuihin? Ja paljonko olit varannut?
mutta pääasiahan on että poitsu on tyytyväinen

Ootas... kengät, paita ja sormikkaat maksoi yhteensä 50?. Potkulauta 40? ja diapolo maksoi 8?. Hese ja jädet 30?.

Oltiin ajateltukin että satanen menee lahjaan ja siihen päälle sitten ravintolakulut. Taidettiin säästää melkoisesti tuossa pojan "ravintola" valinnassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Paljo meni noihin juttuihin? Ja paljonko olit varannut?
mutta pääasiahan on että poitsu on tyytyväinen

Ootas... kengät, paita ja sormikkaat maksoi yhteensä 50?. Potkulauta 40? ja diapolo maksoi 8?. Hese ja jädet 30?.

Oltiin ajateltukin että satanen menee lahjaan ja siihen päälle sitten ravintolakulut. Taidettiin säästää melkoisesti tuossa pojan "ravintola" valinnassa :D

ok :D ravintolassa saa kyllä menemään, jos poika ois valinnut jonkun kalliin paikan, mutta hyvä näin.

Uusimmat

Yhteistyössä