Hae Anna.fi-sivustolta

Ainola Kauneusklinikka

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä vierailija, 30.07.2018.

1. vierailija Vierailija

Ostin Offerilla tarjouspaketin otsikon paikkaan ja olin todella tyytyväinen. Erittäin mukava ja asiantunteva kosmetologi palveli minua, sain myös hyviä vinkkejä ihoni hoitoon. Aion mennä tänne uudelleenkin! Miellyttävä paikka!

2. vierailija Vierailija

voi luoja, mikä ainolan työntekijän kirjoittama mainos! googlettakaa kauneusklinikka ainola, niin pääsette lukemaan surullisenkuuluisasta huijarifirmasta.

3. vierailija Vierailija

Ostin Offerillatarjouksen RF-hoidosta Ainola Kauneusklinikalle. En osannut epäillä mitään, koska käytän aika paljon Offerillan tarjouksia ja kaikki on ollut tähän asti ihan jees. Edellisenä päivänä minulle soitettiin ja varmistettiin, että olenhan tulossa hoitoon seuraavana päivänä ja että hoito kestää max. tunnin. Aula oli täynnä naisia, jotka yksitellen kaunis nuori nainen tuli hakemaan "hoitoon". Hoitoni alkoi alkukartoituksella joka oli painostava myyntipuhe ja minulle tarjottiin yli 4000€:n hoitopakettia, jonka olisin saanut nyt hintaan vähän yli 3000€. Tätä ulkoaopeteltua myyntipuhetta kesti ja kesti. Katsoin kelloa ja olin ollut paikalla jo 53 min. Totesin, että hoidon piti kestää max. tunnin ja nyt minun täytyy lähteä. Nuori tyttö pahoitteli tapahtunutta ja yritti varata seuraavaa käyntikertaa. En usko, että tyttö edes oli kosmetologi ja hänellä oli todella ylipitkät terävät rakennekynnet. Älkää menkö kyseiseen paikkaan. Huijausta.

4. vierailija Vierailija

Tämä paikka? Ainola kauneusklinikka?

5. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy