Aioin käyttää seuraavan vauvan hankintoihin (ja raskausvaatteisiin) sen mitä myymällä vanhoja saan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koikkalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koikkalainen

Vieras
Rahasta se ei nyt varsinaisesti ole kiinni, vaikkei me mitään rikkaitakaan olla, ärsyttää vaan mahdoton tavaramäärä ja jatkuvat menot.

Olen nyt ihan alussa raskautta ja aloin pitämään excel taulokkoa myynnistä ja ostoista, tarkoistuksena on rahoittaa kaiikki uuden vauvan tarvikkeet+ vaatteet ja omat vaatteet raskausajalle käytettyjen tavaroiden myynnillä.

Alkanut hyvin, viikon kirppis toi 160 e ja huutiksesta on tullut n 50e, vanhemman lapsen turvaistuin 150e.
Ostanut olen 3 äitiyshousut yht 10,50, muita vaatteita n 5 e. Vauvalle en ole vielä hankkinut mitään, tuskin hankinkaan paljoa ennen kuin sukupuoli on tiedossa. Jossain vaiheessa laitan alle vuoden vanhat brio race myyntiin, niistä tulee varmaan , 120-140e , muuten sitten myyntiin lähtee ihan kaikki tarpeeton, jotta saa myös sitä tilaa tarpeellisille tavaralle.

Uutena ostan yhditelmät ja turvakaukalon, muuten tarkoitus hankkia mahd, paljon käytettynä.

Kuulostaa hyvälle :)

Mä ajattelin rahoittaa 2,5 viikon ajan kirppisostokset kirppispöytäni tuotoilla...saas nähdä miten käy :)

MLL-kirppikseltä sain voitooa 120€ ja itse olen ostanut kirppikseltä 102,55€ summalla...lisäksi olen maksanut 45€ 2 viikon kirppispöydästäni, joten sikäli olen nyt miinuksella noin 30€. Toisaalta tiedän varmaksi myyneeni ainakin 70 eurolla pöydästäni tavaraa, jotta sitä kautta olen vielä 40€ voitolla :)

Pöytä mulla on vielä 1,5 viikkoa, joten mä ehdin kyllä siinä välissä viemään vielä useamman kympin kirpalle...toivottavasti mun pöytäni myynti kohoaa :D

Se jäi sanomatta että tuosta kirpparin 160 oli varmaan n 100 lapsen vaatteita, joista yhtä lukuunottamatta kaikki oli käytettynä hankittu, niin vaan menivät eteenpäin ( 0.10c-1 oli hinnat) :)

Tiedän kyllä että sitten kun sukupuoli selviää, ja jos on vielä tyttö, joille on hirveästi kirppiksellä tarjontaa, lähtee kyllä ostelu varmasti lapsesta..

Yhteistyössä