Äippäpaketin jako keskeytettiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kermaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todella peffasta.
Kyl mä ainakin ottaisin ton pakkauksen ihan sellaisenaan, noihinhan riitti kuulemma peseminen, ja tottakai kaikki nyt ne vaatteet ja kamppeet pesee ennen kun laittaa lapsilleen niitä.
Kiva nyt sitten venailla turhaan tota pakkausta pari viikkoa lisää, kun sen nyt näinä päivinä piti tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi herranpieksut sentään... jokainen tuleva vähääkään viisas äiti pesee kaikki vauvan vaatteet ennen käyttöä.

Ruokalapussahan sitä myrkkyä oli ollut, sitä ei kyllä välttämättä tulis mieleen pestä ennen käyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
no voi herranpieksut sentään... jokainen tuleva vähääkään viisas äiti pesee kaikki vauvan vaatteet ennen käyttöä.

Ruokalapussahan sitä myrkkyä oli ollut, sitä ei kyllä välttämättä tulis mieleen pestä ennen käyttöä.

No kyllä mä pesen aina kaiken, ja kun synnytykseen on aikaa reilu 10viikkoa niin pesen varmaan kolmeen kertaan tässä ajassa :ashamed: :whistle:
Kyllä meillä kaikki mikä suuhunkin saattaa mennä, pestään.
Ei ole iso vaiva.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

No kyllä mä pesen aina kaiken, ja kun synnytykseen on aikaa reilu 10viikkoa niin pesen varmaan kolmeen kertaan tässä ajassa :ashamed: :whistle:
Kyllä meillä kaikki mikä suuhunkin saattaa mennä, pestään.
Ei ole iso vaiva.

Mie pesin pakkauksesta muut vaatteet, mut en toppavaatteita, enkä sitä ruokalappua..mut tietääpähän nyt että sen ruokalapunkin pesee sit ennen ekaa käyttöä.Toppavaatteita en kyllä pese.

Yhteistyössä