Hae Anna.fi-sivustolta

Airydress

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Riikka, 29.06.2017.

1. Riikka Vierailija

haluaisin kuulla kokemuksia airydress verkkolaupasta! Epäilyttää, kun en löydä mitään kokemuksia Googlesta.. siellä olisi pari kivaa mekkoa jotka haluaisin tilata. Joten onko kukaan käyttänyt kyseistä verkkokauppaa?

2. Mekot Vierailija

Hei. Juuri tilasin neljä mekkoa Airydressiltä ja päätin etten enää milloinkaan tilaa. Ensinnäkin tilaus oli helppoa mutta tuotteet tehdään Kiinassa ja sieltä myös lähetys lähti. Lähetys kesti kolme viikkoa ja oli poikennut ties missä maissa. DHL piti kuljettaa mekot kotiovelle mutta mukamas olivat käyneet... ei ollut, vaikka olin kotona. Lähetys sitten vietiin postiin josta hain ne.

Mekoista. Olen kokoa 38 tai M. Tilasin kuitenkin koko L varmuuden vuoksi. Nämäkään eivät menneet päälle eli TODELLS pieni mitoitus. Harmittaa, koska olin ajatellut saavani kauniit mekot mutta nyt niille ei ole käyttöä. en ole vielä tutustunut miten palautus tapahtuu, sillä jo nyt oli todella ongelmia täynnä tämä kuljetus. Lisäksi paketin mukana ei tullut lähetyslistaa lainkaan.

Jatkossa ostan mekkono muualta. Tämä tuntuinhankalalta paikalta ja mitotus ei vastannut odotuksiani.

3. Tilasin 4 paitaa/puseroa, tilauksen saapuminen kesti melkein kuukauden, postiin tuli sekin. Etukäteen ajattelin mitoituksen olevan pieni, mutta en osannut odottaa, että pitäisi ottaa ainakin 2-3 numeroa normaalia suurempaa kokoa. Nyt kun olen koettanut vaihtaa tai palauttaa, se on todella hankalaa. Mitään palautusosoitetta ei ole, sen saa vaan ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Olen lähettänyt sinne 4 viestiä eikä kukaan vastaa. Vastauksen pitäisi tulla 24 tunnissa, minulla mennyt jo toista viikkoa, eikä vieläkään kuulu mitään. Onneksi olivat halpoja, tappio ei ollut suuri, mutta näyttivät kuvissa tosi kivoilta, olisi ollut kiva tilailla, jos olisi toiminut.

4. vierailija Vierailija

Vaatteet näyttää todella kivoilta ja olin jo tilaamassa. Onneksi luin näistä kokemuksista. En kyllä uskalla tilatakaan..

5. vierailija Vierailija

Juuri hain postista tilauksen ja kaikki oli juuri sitä kokoa mitä pitikin. Lähetys kesti mutta minulla aikaa odottaa ja siinähän oli mainittu että viinko kestää ennenkuin lähettävät. Ei liene varastoa kaikista vaan tekevät sitä mukaa. Kokotaulukosta täytyy kyllä mitat tarkkaan katsoa. Uusi tilus kohta lähdössä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri