Hae Anna.fi-sivustolta

Aistitteko henkiä tai edesmenneitä?

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä yökyöåeli, 21.01.2012.

1. yökyöåeli Vierailija

Ihan vain haluan tällaista kysyä, että onko täällä ihmisiä, jotka aistisivat edesmenneiden läsnäolon/enkeleiden tai näkisivät heitä? Itse näen, jotenkin "sielun silmillä", tai miten sen sanoisi. On vain niin masentavaa kun tästä asiasta ei voi puhua... Kuka uskoisi? Jos täältä löytyisi hengenheimolaisia niin voisitteko kuvailla "miten" näette, olisi kiva verrata kokemuksia.

Olen ihan täyspäinen, töissä käyvä ihminen, eikä ole hallusinaatioita aiheuttavaia lääkityksiä ;). Jos nyt joku sattuisi ekana sitä ehdottamaan :).

2. Lonedess Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä aistin, mutta en näe :) itselle tulee vain jonkunlainen "tuntemus", ehkä tunnen niiden energiat tai jotain.. vauvanikin näkee, hän vahvisti tuntemukseni sormen osoituksella viime yönä :D

3. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Minä näen niinkin tavallisesti kuin ihan vaan pitämällä silmäni auki:) Jos haluan nähdä tarkemmin niin alan vain keskittymään huomatessani energian läsnäoloon. Tämä energia ilmentyy milloin mitenkin, väreinä/väreilynä/valona, mutta aina niin, että se on helposti huomattavissa ja onkin sitten enää vain minusta kiinni haluanko alkaa keskittymään siihen vai en.

Tällä tavalla minulle ilmentyy esim. tulevat asiat elämässäni, ne tulevat ensin energian muodossa kertomaan mitä tuleman pitää. Tai käytän tätä energiavirtausta esim. siihen, että kun olemme kokoontuneet ystävien kanssa yhteen vaikka meditoimaan tai muuten vaan henkisten asioiden äärelle, voin sitten aina kertoa minkänäköisiä henkiä/energioita on paikalla. Ja jos mukana on kanavoitsija, niin voin hänelle sitten kertoa minkä näköinen henki/energia haluaa kulloinkin tuoda sitä viestiä hänen kauttaan jne.

4. yökyöpeli Vierailija

Ihana juttu! Tätä tarkoitin! Olin hautajaisissa hiljattain ja siellä kirkossa "näin" laulamisen aikana enkelin. Samalla pystyin seuraamaan miten kuollut omainen katseli siunausta välillä istuen, välillä seisten. Hän oli koko ajan mukana siinä. En nähnyt heitä samanlaisina fyysisinä kuin ihmisiä, vaan jotenkin kuvina niin kuin joskus täällä, kun katson ihmisten viestejä. Ensin vain tiesin missä kohtaa hän oli, sitten kun keskityin, näin hänet "kuvana" siinä. Energia-termi tuntuu vieraalta, mutta olisiko kyse siitä sitten?

Järkytyin enkelin ilmestymistä, en tiedä miksi. Vähän niin kuin olisin terapian tarpeessa :).

5. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    On monia tapoja nähdä ja aistia, kukin juuri sen mukaan mille itse on herkin. Jos energia-termi tuntuu sinulle vieraalta, niin sitten se varmaan juuri sitä on:) En itsekään tiedä, miksi juuri tällainen tapa on minulle avautunut? Mutta, jatka oman herkkyytesi/kykysi parissa. Jotenkin tuntuu siltä, että tuo sinun näkemisesi olisi lähellä selvännäköä? Tai miten selvännäkijöille näkeminen tapahtuu/avautuu?

6. yökyöpeli Vierailija

Kiitos, Erendil! Kyllähän mulla kai selvänäköisyyttä on. Tuolla ennustuspuolella olen kokeillutkin tätä ja nähnyt ihmisten tilanteita ja asioita, mutta en kyllä omasta mielestäni mitään tulevaa näe...ainakaan siitä ei ole vielä todisteita ;). Ei ole mitään käsitystä, miten esim. ennustajat toimivat paitsi korteilla....Outo maailma minulle, vaatii vielä paljon tutkimista!

7. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Tie avautuu sinulle kyllä. Hiljaa hyvää tulee:)

8. Itse katson niin, että keskellä on henkilö, jolle selvänähdään. Hänen vasemmalla puolella näkyy menneisyys ja oikealla puolella tulevaisuus. Silmät kiinni näky vain ilmestyy ja saan vastauksen haluttuun aiheeseen. Se, mitä valintoja ihminen on tehnyt menneisyydessä, on tuonut hänet juuri tähän hetkeen. Ja luonnollisesti se, mitä valintoja ihminen tekee nyt tässä hetkessä, vaikuttaa hänen tulevisuutensa muotoutumiseen ja näkyy siis hänen energioissaan vasemmalla.

9. markokoivu37 Vierailija

katsoin äidin kanssa perjantaina televisiota yhtä äkkiä silmiini tuli kirkas valo ja näin siellä oman koiran hahmon hengen mitä tämä tarkoitaa jos tuntee oman koiran energian läsnä ja näkee sen silmien kautta?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri