Äitejä Turusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piia81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piia81

Vieras
Moi! =)

Olen 24 -vuotias ja minulla on 26.4.05 syntynyt pikku tyttö Pinja. Olisi kiva tavata äitejä, joiden lapset olisi hieman samaa ikäluokkaa, eli olemme kavereita vailla! Olen muuttanut Porista Turkuun ja tuttuja ei aivan kauheasti ole, joten olis kiva treffata!

Heippa!

Vinkkinä voin kertoa pari paikkaa, mistä voi ainakin tuttuja saada. Ihan keskustassa on Tenavatupa, Eerikinkadulla (oisko talon numero 6), hiukan Wiklundista eteenpäin pois torilta. Sinne mennään optikkoliikkeen vierestä, hiukan varjossa ja piilossa se ovi, jossa ovisummeri (kerrot vaikka etunimet siihen, kun joku vastaa summeriin). Tenavatupaan voi mennä esim. ti ja to klo 10-18 tai pe klo 9-14. Siellä on äitejä joskus enemmän joskus vähemmän ja ihan vapaata oleilua.

Toinen ehdottoman suositeltava paikka on Keltainen tupa, Rauhankatu 12b. Sinne mennään sellasen porttikäytävän läpi jyrkkä ylämäki, ja sisäpihalta löydät keltaisen puutalon siis. Se on auki maanantaisin klo 10-13. Ihana tunnelma, paljon äitejä ja vauvoja/lapsia, ja jos varaat mukaan 1,5e, saat vastaleivottua pullaa ja kahvin tai teen! :) Sielläkin ihan vapaata oleilua...

Näissä paikoissa ei mielestäni ole mitään sisäpiirejä, joten rohkeasti mukaan vaan! Itse käyn joka viikko Keltaisella tuvalla; olis kiva nähdä siellä, kun mulla on tosi samanikäinen kuopus (22.4.05)!

Terv, Elisa, Iiris ja Atte

Yhteistyössä