Äiti ei tykkää kun porailet tyttöseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
Huh kylläpäs on tuntunut oloja tässä eilen ja tänään. Eilen supisteli, alaselässäkin tuntui. Koko päivän oli oksettava olo, piti oikein pitää sankoa vieressä illalla sohvalla ollessa jos jotain olisi tullut. Nyt sitten äsken tyyppi yritti kaivautua ulos tai jotain. Kauhee poraus ja vihlominen alkoi ja tuntui, että nyt vähintään tippuu jo ulos :D Jos se tyttö meinaa sieltä tulla nyt niin tulisi, mutta toivon, että ei montaa viikkoa jatkaisi tuota porausta, se ei oo kivaa. Saa nähdä sitten joskus... :D Nyt 37+5.

Ettei vaan tuo poraus ja vihlominen merkkais vauvan laskeutumista lähtöasemiin.... Itselläni ainakin alavatsan ja häpyluun alueen vihlominen muutamana iltana oli lapsen laskeutumista. Ei sitä tuntunut kuin muistaakseni kahtena päivänä ja sit olo helpotti.

täälläkään ei äiti tykkää, kun potsu porailee :o
.. minun kohdallani kivut eivät ole ainakaan jääneet yhteen tai kahteen päivään... taitaa olla jo neljäs tai viides viikko menossa (nyt 40+4)
... kyllähän tätät mukulaa sisällään kantaisi vaikka käynnistykseen asti, mutta on kyllä niin hirveätä tuskaa tuo porailu, että kohta poraa äitikin :(

Minulla 36.rv ja ensimmäistä kertaa vaikea olo loppuraskaudesta. Viime yönä tuli tosi kipeitä supistuksia ja vauva tuntuu työntyvän alaspäin. Koko kohdun alue on nyt hieman arka yön jäljiltä. Olen tässä miettinyt, mitkä kivut ja kolotukset kuuluvat loppuraskauteen ja mitkä ei?

Kauanko näitä porailuja voi tulla ennen synnytystä? Tarkoitan siis sitä, että onko tuo porautuminen merkki jostakin synnytykseen liittyvästä.

Mulla vihlontoja on tuntunut ainakin pari viikkoa ja nyt on rv 34+4 ja maha on tosi ylhäällä. Rt:ssa vauva on ollut koko ajan, mutta vatsan muodon perusteella se ei ole laskeutunut. Neuvolalääkäri on vasta viikon päästä.

Yhteistyössä