Äiti jätti miehensä ja 5 lastaan nuoremman rakastajan takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihq

Vieras
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1204334/Shameless-The-unrepentant-mother-walked-children-husband-began-new-family.html

Tosi ihana tarina, hei! Nuorin noista viidestä oli vain puolitoistavuotias, kun kotona seinät kaatuivat päälle ja kurssikaverin kanssa oli enemmän älyllisesti samalla tasolla. Nyt sitten sai kuudennen lapsen rakastajan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihq:
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1204334/Shameless-The-unrepentant-mother-walked-children-husband-began-new-family.html

Tosi ihana tarina, hei! Nuorin noista viidestä oli vain puolitoistavuotias, kun kotona seinät kaatuivat päälle ja kurssikaverin kanssa oli enemmän älyllisesti samalla tasolla. Nyt sitten sai kuudennen lapsen rakastajan kanssa.

Noin pitkä teksti, ei sitä nyt sanasta sanaan jaksa suomentaa hullukaan. :D

Tässä Googlen suomennos, josko auttaisi? :)

http://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=en&u=http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1204334/Shameless-The-unrepentant-mother-walked-children-husband-began-new-family.html&ei=q_J4Sre1A8Sh_gbZtKz-BQ&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3DShameless:%2BThe%2Bunrepentant%2Bmother%2Bwho%2Bwalked%2Bout%2Bon%2Bher%2Bfive%2Bchildren%2Band%2Bhusband%2Band%2Bbegan%2Ba%2Bnew%2Bfamily%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26hs%3DFwW

Pääpointtina siis se, että nainen lähti toisen miehen matkaan ja jätti perheensä ja tuli uudelle nopeasti raskaaksi. Uskoo, että monikin nainen tekisi niin, ellei pelkäisi muiden reaktioita jne. Ja uskoo, että sen ratkaisu oli kaikkien parhaaksi. Tunsi olevansa ns. ansassa "vanhan perheensä" kanssa.

Tosi energinen nainen, kun on pystynyt tossa tilanteessa itelleen rakastajan vonkaa. Tai paremmat lastenhoitajat kuin mulla tai jotain. Noh, luovaa ongelman ratkaisua. Toivottavasti ei ole kotona ollut lasten "vastaava kasvattaja".

ainoa mitä mä en nyt ihan ymmärtänyt oli kun nainen väitti et teki sen sen takia et löytäisi itsensä, ei tarttis olla enää vaimo ja äiti vaan et saisi rauhassa olla oma itsensä, voi vaan opiskella eikä tarvi kotitöitä tehdä... niin sitten se kuitenkin ryhtyy ihan heti avovaimoksi toiselle miehelle ja tekee lapsen. Siis, onko tuossa nyt mitään järkeä? Mutta nuorena sekin on aloittanut tuon lastenteon, nyt on 40v ja tuon ratkaisun teki 2 vuotta sitten eli oli 38v ja vanhin lapsista oli sillon jo 17v.

Alkuperäinen kirjoittaja niin se menee:
ainoa mitä mä en nyt ihan ymmärtänyt oli kun nainen väitti et teki sen sen takia et löytäisi itsensä, ei tarttis olla enää vaimo ja äiti vaan et saisi rauhassa olla oma itsensä, voi vaan opiskella eikä tarvi kotitöitä tehdä... niin sitten se kuitenkin ryhtyy ihan heti avovaimoksi toiselle miehelle ja tekee lapsen. Siis, onko tuossa nyt mitään järkeä? Mutta nuorena sekin on aloittanut tuon lastenteon, nyt on 40v ja tuon ratkaisun teki 2 vuotta sitten eli oli 38v ja vanhin lapsista oli sillon jo 17v.

21 vuotiaana saanut ekan, mitenkä se nyt niin nuorena muka on sen saanut?

Minä kai sain esikoisen 17v ja toisen 22v ja nyt reilu 30v odotellaan vauvaa.
"nuorena" pari, tässä välissä koulua ja töitä ja nyt sitten "iltatähti".

Mutta itse tuosta tapauksesta.
Tiedän ihan täältä suomesta yhden tapauksen ( tutun tuttu), nainen oli reilu 30v heillä oli miehen kanssa 5 lasta joista nuorin parivuotias, ja tää reilu 30v äityli lähti sitten 17v pojan matkaan :O
Jätti lapset isälle ja lähti itse elämään sitten nuorikkonsa kanssa ihanampaa elämää. Mutta eipä aikaakaan kun oli ollut mankumassa takaisin exänsä luokse mutta sepä ei enää huolinutkaan takas. Oli aiemmin pyytänyt palaamaan mutta silloin ei rouvalle ollut passanut.
Nyt mies elää uudessa liitossa lapsien kanssa ja siitä liitosta on jo uusikin lapsi, ja tää reilu 30v nainen elää sitten yksin.

Tuo nainen olisi saanut kasvaa aikuiseksi ennenkuin aloitti lasten teon.
Pahimmillaan sitä mihin nuorena äidiksi tulo voi johtaa. Olisi kannattanut etsiä se oma identiteetti ja kutsumus ennen lasten tuloa!

Yhteistyössä