*äiti kyllä sä voisit tehdä jotain et päästäs ens vuonna tuonne*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
siis poika 6v kysy miksei me menty linnan juhliin.... sanoin et ei sinne ihan kuka vaan pääse et pitäis tehdä jotain merkittävää tai olla julkkis. niin poika vaan sano et kyllä sä äiti voit jotain tehdä et päästään ens vuonna....

=)

jahas mitähän mä nyt sitte voisin keksiä

Meillä sentään esikoinen 12v tuossa suunnittelee omaa elämäänsä, että miten pääsisi linnaan :D Mähän kannustan häntä siinä :saint: Ei poju onneksi sentään äitin niskaan kaada tuota linnakutsun saamista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Meillä sentään esikoinen 12v tuossa suunnittelee omaa elämäänsä, että miten pääsisi linnaan :D Mähän kannustan häntä siinä :saint: Ei poju onneksi sentään äitin niskaan kaada tuota linnakutsun saamista ;)

jep ja jos nyt niin sattuski käymään et jostain kummasta syystä kutsun saisin niin en taitas ottaa noita 6 ja 5 vuotiaita poitsuja kavaljeereikseni

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Iske Niinistö! :xmas:

hei toi oli oikeesti tosi loistava idea!! jos luit mun toisen tän päiväsen avauksen niin siinä poistus seki ongelma samalla

Niih, sehän ei paljon nurkissa lojuis, olis edustava, kansainvälinen ja tukkis taatusti kyselevien suut! :whistle:

juu ei varmana tarvis enää yhtään kenenkään kysellä miesasioita ne vois vaikka lukasta seiskasta tai iltalehestä...

:laugh: :laugh: :laugh: :kieh: :kieh:

jep ja jos nyt niin sattuski käymään et jostain kummasta syystä kutsun saisin niin en taitas ottaa noita 6 ja 5 vuotiaita poitsuja kavaljeereikseni

Vois olla ehkä parempi :D Mutta mä voisin kysäistä esikoiselta, jos tuo nyt joskus kutsun sinne saa, että ottaisko se äiteen avecikseen ;)

Vois olla ehkä parempi :D Mutta mä voisin kysäistä esikoiselta, jos tuo nyt joskus kutsun sinne saa, että ottaisko se äiteen avecikseen ;)

no ei se nyt takuulla äitiä ota! mut äitin vanha palstakaveri 2+ vois olla ihan hyvävalinta

:wave:

Yhteistyössä