Äiti pääsee lomalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Maanantai-iltana mieheni ottaa 6- ja 7-v poikamme JA 1-v tyttömme autonsa kyitiin, ajaa äitini luo.. ja minä! Minä en ole mukana! Minä olen yksin, Jyväskylässä. Maanantai-illasta torstaiaamuun olen vastuussa vain itsestäni!

En aio ikävöidä lapsiani. Tuskin edes kysyn, että kuinka he siellä pärjäävät. Miksi eivät pärjäisi? Mieheni hoitaa lapset ihan yhtä näppärästi kuin minäkin. Tai ainakin riittävän näppärästi. Ja äitini on pärjännyt minunkin kanssani - pärjää hän varmasti minun lastenikin kanssa.

Mitähän sitä keksisi? :p

Tee jotain sellaista, mistä nautit ja mitä et yleensä voi tehdä. Mene uimahalliin tai käy leffassa. Rentoudu kotosalla syöden just mistä haluat ja valvoen ja nukkuen milloin haluat, ei kotitöitä tai muuta ikävää tuona aikana. Tapaa kavereitasi.

Kotona en ole - siellä kun on kuitenkin aina jotain "työtä" odottamassa.. siis kaappien siivousta tms. Sain ystäväni asunnon lainaan loman ajaksi, jos en tahdo kavereilla yöpyä. Voin leikkiä menevää citysinkkua - 18m2 yksiö 2km keskustasta on omassa käytössäni ;)

Uimahalliin en taida mennä - se kun on perheemme yhteinen harrastus.

Juoksemassa varmaankin tulee käytyä, ja leffoja jos katselis ja ehkä vähän tuhoaisi jäätelöä siinä samalla..

olet sinä melkoinen pakkaus, kun rentoudu toisten nurkissa ennemmin kuin kotonasi. Minä aina haaveilenkin lomasta kotona, kun lapset ei häärää ja täärää ympärillä. Saa mennä kuin haluaa , valvoa , nukkua ja kaikki omissa vermeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
olet sinä melkoinen pakkaus, kun rentoudu toisten nurkissa ennemmin kuin kotonasi. Minä aina haaveilenkin lomasta kotona, kun lapset ei häärää ja täärää ympärillä. Saa mennä kuin haluaa , valvoa , nukkua ja kaikki omissa vermeissä.

Peesi.

Kyllä mä siinä tapauksessa rentoudun mielummin toisten nurkissa, kun siellä toisten nurkissa ei ole muita kotona kuin minä.. Kyllä mä siellä voin yhtä lailla tulla ja mennä ja iha missä vermeissä tahon, kun tosiaan ystäväni ei ole kotona, vaan ihan hän asuntonsa mulle lainas oman reissunsa ajaks..

Alkuperäinen kirjoittaja Näinhän se on:
Ap voi nyt sitten rauhassa pestä kotinsa katosta lattiaan ja jopa sen viimeisenkin kaapin.

Ai niin joo. Kunnon palstamammahan kuluttaa oman lomansa ihan tasan tarkkaan puunaamiseen. Kaikki shoppailut, leffailut, tms. on kielletty. Paitsi ehkä sitten kaappien siivoomisen jälkeen voipi kymppiuutiset kattoo, kera senttisen siivun kevytjäätelöä. Tai no sorbettia.

Kyllä minäkin varmasti osaisin paremmin rentoutua kotona, tutuissa kuvioissa ja omassa sängyssä. Vaikka kuinka välillä tulisi mieleen, että tuo vaatekaappikin pitäisi joskus järjestellä... Mitä vanhemmaksi oon tullut, sitä ihanampaa on ollut, kun on herännyt omasta sängystä :whistle: No, vieraasta sängystä tulee herättyä melko harvoin nykyään.

Mutta tärkeintä tietysti, että ap rentoutuu, tavalla tai toisella =)

Ja justiin tällä hetkellä mulla on sellanen elämäntilanne, että arvosta ystävien seuraa enempi kuin ihan yksinoloa.. Yksinäisyyttä kun on tarjolla aina, kun sitä tahtoo. Ystävien seuraa ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä minäkin varmasti osaisin paremmin rentoutua kotona, tutuissa kuvioissa ja omassa sängyssä. Vaikka kuinka välillä tulisi mieleen, että tuo vaatekaappikin pitäisi joskus järjestellä... Mitä vanhemmaksi oon tullut, sitä ihanampaa on ollut, kun on herännyt omasta sängystä :whistle: No, vieraasta sängystä tulee herättyä melko harvoin nykyään.

Mutta tärkeintä tietysti, että ap rentoutuu, tavalla tai toisella =)

Mää en taas koe sitä mitenkään hankalana.. siis sitä toisenkaa kotona rentoutumista :D ..kai miä oon tällaanen kyläluuta sit. Tosin tykkään kyllä nyt siitä, että saan kämpän käyttööni.. että koko ajan ei oo pakko olla toisten seurassa jos ei taho.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
ja tää äiti jättää lapsensa to-su mummon hellään huomaan ja lentää itse Lontooseen :xmas: B) ap:lle hyvää lomaa :D

:flower: Wow. Paremmaks pistit. Mitäs sul o ohjelmas sielä? Ootko iha issesseis, vai onko matkaseura omasta takaa?

Muista nyt sit ikävöidä lapsias kauheesti, ja pommittaa mummoo säännöllisin väliajoin, että onhan hän muistanut huolehtia muruistas juuri samalla tavalla kuin sinäkin.

"Nico-Petterille ei sit saa antaa muuta kuin rasvatonta maitoa. Kevytmaitoa jos annat tipankaan, niin heti lähden tulee takas päi."

"Janicalle pitää lukea iltasatuna Prinsessa Ruusunen, tai Janica ei osaa nukkua. Muista sit, et se prinsessan ääni on sellanen aika korkee. Ja se unipupu on aina vasemmassa kainalossa, uni ei tuu jos se on oikeessa"

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
ja tää äiti jättää lapsensa to-su mummon hellään huomaan ja lentää itse Lontooseen :xmas: B) ap:lle hyvää lomaa :D

:flower: Wow. Paremmaks pistit. Mitäs sul o ohjelmas sielä? Ootko iha issesseis, vai onko matkaseura omasta takaa?

Muista nyt sit ikävöidä lapsias kauheesti, ja pommittaa mummoo säännöllisin väliajoin, että onhan hän muistanut huolehtia muruistas juuri samalla tavalla kuin sinäkin.

"Nico-Petterille ei sit saa antaa muuta kuin rasvatonta maitoa. Kevytmaitoa jos annat tipankaan, niin heti lähden tulee takas päi."

"Janicalle pitää lukea iltasatuna Prinsessa Ruusunen, tai Janica ei osaa nukkua. Muista sit, et se prinsessan ääni on sellanen aika korkee. Ja se unipupu on aina vasemmassa kainalossa, uni ei tuu jos se on oikeessa"

joo,mul on yks lapsi vaan..mutta tottakai pommitan mummoa ja lasta viestein ja soittelen joka kolmas tunti :whistle: mummo kun on vaan 3 lasta kasvattanu yksin,niin eihän hän voi mitenkään pärjätä yhden lapsen kanssa.. :D

meen yksin,mutta tarkotus ois nähdä kaveri siellä B)

Aika hauskaa.. siis aiemmin on alettu marista siitä, että kui noi pien jätetää noi pitkäks aikaa jonkumuunkuomanäiteen hoitoon.. No nyt ku ei siitä jaksettu aukoa, niin keksittiin, että on pahasta lähtä lomailee kotoota pois, ku se kerranki ois tyhjänä :laugh:

Aika hauskaa.. siis aiemmin on alettu marista siitä, että kui noi pien jätetää noi pitkäks aikaa jonkumuunkuomanäiteen hoitoon.. No nyt ku ei siitä jaksettu aukoa, niin keksittiin, että on pahasta lähtä lomailee kotoota pois, ku se kerranki ois tyhjänä :laugh:

Ai sulla olikin tarkoituksena saada tappelua aikaan.
Oisko vastauksena se, että lapsen isä hoitaa?

No eihän kukaan oo niin sanonut? Vaan että itse olisivat mielummin kotona omassa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
nauti vapaastasti, meillä alkaa nyt viime hetken tsekkaukset hääasioista, vappuna sanomme tahdon, joten ensi viikolla tekemistä riittää. :heart:

Ihania häitä teille :heart: Ehdittekö häämatkailemaan?

tää äiti oottaa yhen yön lomaansa joka ois parin viikon päästä :) meinasin ajella mun mummuja kattoon ja pyörähtää Ideaparkissa kaupoilla. Isommat kun on isällään ja pienin jää isänsä kanssa kotio, pärjäävät iha yhtä hyvin täällä kaksin ku mäkin pärjäisin.

Ap:lle ihanaa lomailua ja ikkunashoppailukin on rentouttavaa :) ja ymmärrän että mieluummin toiseen kämppään lomaileen kun olis kotona. Vaihtelua siihen kotona olemiseen tuo :)

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
nauti vapaastasti, meillä alkaa nyt viime hetken tsekkaukset hääasioista, vappuna sanomme tahdon, joten ensi viikolla tekemistä riittää. :heart:

Ihania häitä teille :heart: Ehdittekö häämatkailemaan?

ei lähdetä heti, katotaan sitte kun suomen kesä ohite niin loska aikaan olisi ihanaa lähtee sitte jonnekin lämpimään :D

Yhteistyössä