Äiti soitti ja sekotti mun pään hetkeks totaalisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Pyys esikoista puhelimeen, että onnittelee sitä kun sillä on tänään synttärit. Minä ihan :o , että eihän, kun huomenna vasta ja äiti että: ei kun tänään rakas lapseni on 18 päivä, kyllä ne synttärit on tänään.
Minä aivan kauhuissani, että et oo tosissas, onko tänään muka lauantai 18 päivä ja äiti sekä hänen mies ystävänsä vaan inttää että kyllä on.
Minä jo kiroan, että ei perhana, munhan on sit huomennna mentävä töihin kun sairasloma loppuu 18 päivä sekä olin aivan kauhuissani, kun en ollut onnitellut esikoista ollenkaan!
Sitten he alkavat puhelimessa sanomaan, että eikö sulla ole kalenteria lähellä, että tarkista nyt päivä. Tarkistan ja huokaisen helpotuksesta, että jee se 18 päivä on huomenna.
No he alkavat sitten siellä että niin kun tänään on sunnuntai aamu ja klo on 8... :o :headwall: :laugh:
Sit kuuluu kun mies ystävä katsoo tekstitv:tä että ei hitto kello näyttää 20.03 tänään onkin sunnuntai ilta...

Olivat nukkuneet ja ihan sekasin päivästä. Samoin me herättiin hetki sitten unilta ja kans yhtä sekaisin ku seinäkellot (alkoholilla ei ollut osuutta asiaan ) ni oli aika mielenkiintoinen keskustelu :whistle: :laugh:

Semmosta sattuu =)

Monesti olen lauantai aamuna herännyt 7.30 ja huutanut ja herättänyt kaikki että nyt on ja vähän kiire että esikoinen kerkiää kouluun! Ja sieltä se ekaluokkalainen karjuu sängyn pohjasta että: "äiti, nyt on lauantai"

Vähän vastaavaa sattunut joskus itsellekin :) Ei oo vakavaa ;)

Mutta onnea ap:n tyttärelle huomisen johdosta! (toiv. tälle vauvalle tulisi sama syntymäpäivä.. Rv 39+5 nyt, huoh)

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
:laugh: Vähän sekaisin taitavat olla, juu.. Mun veljellä on huomenna synttärit. =)
Juu vähän sekaisin... :laugh:
Paljos sun veli täyttää? :) Meillä vietetään huomenna kymppi synttäreitä :heart: Tai itseasiassa niitä vietetäänvasta ensviikonloppuna, mutta huomenna on siis virallinen syntymäpäivä.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Vähän vastaavaa sattunut joskus itsellekin :) Ei oo vakavaa ;)

Mutta onnea ap:n tyttärelle huomisen johdosta! (toiv. tälle vauvalle tulisi sama syntymäpäivä.. Rv 39+5 nyt, huoh)
Kyseessä on poika :) kiitoksia täytyypä välitä hänelle onnittelut.
Toivotaan joo, että teille huomenna vauva syntyis.:hug: Meillä tuo esikoinen syntyi rv39+4. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
:laugh: Vähän sekaisin taitavat olla, juu.. Mun veljellä on huomenna synttärit. =)
Juu vähän sekaisin... :laugh:
Paljos sun veli täyttää? :) Meillä vietetään huomenna kymppi synttäreitä :heart: Tai itseasiassa niitä vietetäänvasta ensviikonloppuna, mutta huomenna on siis virallinen syntymäpäivä.

Veli täyttää 33v. Onnittelut teidän huomiselle synttärisankarille! :flower: =)

Yhteistyössä