"Äiti tehään nyt se vauva."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ittnafele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ittnafele

Jäsen
22.07.2008
478
0
16
Vajaa 3-vuotias poikani tuli äsken viereeni ja sanoi noin. Minä sitten selitin, ettei me voida tehä vauvaa, vaan isi antaa äitille siemenen, josta äitin massussa kasvaa sitten vauva. Poika miettiä hetken ja sanoi: " No mutta minä voin auttaa". :heart: Nyt se sitten sano,et pittää soittaa isille, et muistaa tuua niitä siemeniä sulle. :laugh:

Suloinen :heart:

Meidän 4½ veelle ei riitä tuo yksi pikkuveli: kaksi vauvaa täytyy kuulemma vielä saada. Yksi poikavauva, ja yksi Hello Kitty-asuinen tyttövauva. Oon sanonut, että äidille ja iskälle riittää kaksi lasta (ainakin just nyt :snotty: ), ja kauppareissuilla tyttö laskee suurperheitä tyyliin "yks, kaks, koo, nee...Äiti hei, noil on neljä lasta, sun täytyy kysyy niilt miten ne on ne tehny!" :xmas:

Me tuossa tiistaina juteltiin 2v4kk pojalle, että äidin masussa on vauva. Puoli iltaa meni sitten niin, että poika käveli eteen, osoitti sormella ja kysyi: "onko SUN masussa vauva". Ja totesi vielä perään, että ei sitä voi ottaa pois :D

ihania noi lapset :) meillä 5v. kyselee äiti koska saan pikku siskon, poikaa ei saa tulla jos tulee niin annatko sen pois. selitin sille et jos me isin kanssa tehää kolmas niin sieltä voi tulla joko tyttö tai poika ei äitille ole se suku puoli niin tärkeä äiti rakastaa sitä vauvaa yhtä laila kun teitäkin 3v. poika tokasi, ei sun mahassa näy vauvaa. tuleeko maille , vastasin siihen ei tule viellä meille vauvaa.. katotaan kun olette pikkusen isompia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Me tuossa tiistaina juteltiin 2v4kk pojalle, että äidin masussa on vauva. Puoli iltaa meni sitten niin, että poika käveli eteen, osoitti sormella ja kysyi: "onko SUN masussa vauva". Ja totesi vielä perään, että ei sitä voi ottaa pois :D

Onneksi olkoon!! :flower: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Onneksi olkoon!! :flower: :wave:

Kiitos =)

Yhteistyössä