äitienpäivä kortti ja nimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiista!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiista!

Vieras
Olemme menossa äitienpäivälounaalle minun äidin luokse ja siskoni miehineen tulee myös. Nyt syntyi väittely mieheni kanssa että kuuluuko hänen laittaa korttiin nimi (lahjakin on) kun ei ole hänen äiti. Mieheni mielestä hänen ei kuulu toivottaa minun äidille hyvää äitienpäivää ja minun mielestä kyllä...miten ratkaista ongelma?? Siskoni mies luultavasti laittaa nimen...

Alkuperäinen kirjoittaja kiista!:
Olemme menossa äitienpäivälounaalle minun äidin luokse ja siskoni miehineen tulee myös. Nyt syntyi väittely mieheni kanssa että kuuluuko hänen laittaa korttiin nimi (lahjakin on) kun ei ole hänen äiti. Mieheni mielestä hänen ei kuulu toivottaa minun äidille hyvää äitienpäivää ja minun mielestä kyllä...miten ratkaista ongelma?? Siskoni mies luultavasti laittaa nimen...

Ei todellakaan ole pakko laittaa, eihän se hänen äitinsä ole. Minun mieheni veli lähettää aina korttinsa äidilleen ja laittaa siihen oman nimensä + lapset.
Ja se on osoitettu äidille/mummolle. Hänen vaimonsa ei koskaan laita korttiin nimeään! Me laitamme molempien nimet kumpaankin korttiin.

Mä olen ostanut ihan oman, henkilökohtaisen kortin äidilleni eikä siihen tule kenenkään muun nimeä kuin omani. Lapsi tekee oman korttinsa. Mies toivottaa hyvää äitienpäivää ihan vaan suullisesti :D .