Äitienpäiväahdistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Yksi tuttu kirjoittaa FB-seinällään, että pakko kai juhlia 3 päivää äitienpäivää, kun on kolme lastakin. Lapsettomuudesta kärsivänä tuntuu to-del-la ikävältä. Joo, ei ole kavrin vika, ettei mulla ole lasta. Kunhan vaan märisen.

Joskus ne velvollisuudet tuntuu raskailta. Meilläkin on äitienpäivän aikaan KOLME kyläpaikkaa (äitini, isoäitini, anoppini) joiden luona PITÄÄ vierailla. Itse olen viikonlopun vielä töissäkin...

Ahdistaa tällaiset keinotekoiset pakkojuhlinnat. Käymme kylässä heidän luonaan melko usein mutta loukkaantuvat kyllä jos ei juuri äitienpäivänä vierailla.

En tykkää minäkään äitien-, isän- enkä ystävänpäivästä. Ei silti, inhoan myös joulua, pääsiäistä, uuttavuotta ja juhannusta, ällöttävän kaupalliseksi pakkojuhlinnaksi mennyt kaikki :x

Alkuperäinen kirjoittaja ääh;23720165:
Yksi tuttu kirjoittaa FB-seinällään, että pakko kai juhlia 3 päivää äitienpäivää, kun on kolme lastakin. Lapsettomuudesta kärsivänä tuntuu to-del-la ikävältä. Joo, ei ole kavrin vika, ettei mulla ole lasta. Kunhan vaan märisen.

Kuulostaa ihmiseltä, joka ei ole saavuttanut elämässään mitään muuta, kun ne kolme lasta. Mikäs siinä, jos se on hänen elämäntehtävänsä, mutta täytyy sanoa, että onneksi omassa tuttavapiirissä ihmiset ovat paljon muutakin sen lisäksi, että ovat äitejä.

Uusimmat

Yhteistyössä