Äitienpäivän vietto eroperheessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyäippä

Vieras
Meillä nyt edessä ensimmäinen äitienpäivä eroperheenä. Silloin on "minun viikonloppu" viettää lasten (3 alle kouluikäistä) kanssa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun teemme lasten kanssa oman perinteen äitienpäivän viettoon. Haluaisin kuitenkin kuulla kokemuksia, miten muissa eroperheissä on vietetty äitienpäivää. Onko lapset olleet silloin koko viikonlopun vain äidillä vai oletteko jotenkin sumplineet lasten isän puolen mummojen tapaamiset esim. samalla viikonlopulle? Vai miten ne on hoidettu (isän toimesta)? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

jos silloin on äidin viikonloppu niin kyllä lapset ovat sillä vanhemmalla koko viikonlopun. Mummoille ja muille voi antaa lahjat yms muut hieman eri aikaan jos se on välttämätöntä. Mielestäni tuo nyt ei pienille lapsille ole mikään raatamisjuhla äidin kaikkeuden edessä, ehkä isompana sitten. Nyt tehdään kivoja juttuja yhdessä ja hieman herkutellaan.

Lapset tulee mulle äitienpäiväksi vaikka iskän viikonloppu olisikin. Tänä vuonna lapset on mulla koko viikonlopun kun on mun viikonloppu.

Esikoinen tuo kahvin sänkyyn ja sen juotuani teen meille kaikille jonkun herkkuaamupalan.

Sitten käydään exän äidillä syömässä, siellä myös exän mummu. Ja ex myös.
Tämän jälkeen käyn nappaamassa äitini kyytiin ja ajellaan mun mummulle kahville.
Näin saadaan kaikki äiskät juhlittua samana päivänä ja kaikilla on hyvä mieli. :)