äitini ei uskalla vastata puhelimeen kun soitan koska pelkää että pyydän hoitamaan lastani ja muuta valitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surulllinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surulllinen

Vieras
yritin illalla soittaa äidilleni että haen tänään aamulla pari mattoa varastosta. Soitin 2 kertaa eikä vastannut. sain äsken selville syyn miksei vastannut puhelimeen. en jaksa selittää miten sain asian selville mut tää asia on 100% juuri näin. mulle tuli asiasta taas kerran tosi paha mieli.

Ei todellakaan ollut tarkoitus vielä lasta mummolaan. olen jo aiemmin huomannut että siitä on äidilleni aivan liikaa vaivaa. Äitini on hoitanut lapsia 2 kertaa ja vanhin lapseni on jo 7 v. ja kaiken lisäksi mummolaan on matkaa vajaa km!! jos me piipahdetaan kylässä musta tuntuu kokoa ajan siltä et se toivoo että lähdettäs pian pois.

Äitini haluaa että menemme jouluaattona mummolaan ja mä haluisin olla mieluummin perheen kesken kotona. miksi se haluaa meidät sinne jouluna kun ei halua muulloinkaan??? äitini ostaa lapsilleni todella paljon ja kalliita joululahjoja, ajattelen jotenkin että sen takia meidän on sinne mentävä koska oon sen velkaa noista lahjoista. vaikka olen joka vuosi sanonut että yksi lahja riittää hyvin mut ei, lahjasäkkejä on ainakin 5 joka vuosi.

Mun äidillä ei ole tuota lapsenvahtipelkoa, koska asuvat niin kaukana, mutta äiti ei koskaan soita. Isäni on sanonut, että syynä on se, että äiti pelkää meillä lapsilla olevan huolia eikä se jaksaisi niitä kuunnella, koska valvoo sitten niitä murehtien. Mieluummin ei halua tietää, koska voi sitten ajatella, että kaikki on hyvin. Isäni onkin kehottanut soittamaan hänelle, jos on jotain murheita. Onneksi mulla on myös sisko, jolle voi puhua kaikesta.

Yhteistyössä