Äitini tämänpäivänen valitusvirsi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
En vieny lasta tänään hoitoon, kun tuli vasta eilen isältään, ja muutenkin.. ei ole mullakaan menoja.
No äitini soittaa ja alottaa papatuksen, sanoin että enpä vie muutenkaan 7.päivän jälkeen kun alotetaan kesäloma!! "MITÄ, minkä takia, hoitajallahan alkaa vasta heinäkuussa kesäloma, päläpäläpälä, tottakai viet hoitoon! päläpäläpläää!!"

:/

Taas voimme kysyä kumpi tässä on äiti, minä vaiko hän.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:18 Vepasto kirjoitti:
Jos äitisi ajatteli, et saisit itsekin pitää vähän lomaa?

Ei kun lapsi hyppii kuulemma seinille jos ei saa hoidossa leikkiä kavereiden kanssa. :headwall:
P.askapuhetta, meillä on paljonkin yhdessä puuhailtavaa ja tottakai likka saa leikkiä myös kavereidensa kanssa yllinkyllin. Nytkin ollaan juuri lähössä kylään.

Mun äitillä taas välähtää.

Haluan viettää kunnon loman tytön kanssa, en ymmärrä yhtään taas äitini logiikkaa. Likka saa olla hoidossa ihan liikaakin, eipä sillekään loma pahaa tee. Elokuussa alkaa taas rumba. :\| <br><br>

Minulla taas äiti sanonut, että pidät pojan kotona niin kauan kuin voit:poika aloitti tarhan 4-vuotiaana. Itse olin ihan samaa mieltä.

Nyt pojalla viimeisiä eskaripäiviä ja itse olen ollut koko talven kotona ja poden huonoa omaa tuntoa, kun poika puolipäivää hoidossa. On pitänyt "ommaa lommaa", kun eipä sitä koulusta niin vaan otetakkaan.<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:29 Huithapeli kirjoitti:
Minulla taas äiti sanonut, että pidät pojan kotona niin kauan kuin voit:poika aloitti tarhan 4-vuotiaana. Itse olin ihan samaa mieltä.

Nyt pojalla viimeisiä eskaripäiviä ja itse olen ollut koko talven kotona ja poden huonoa omaa tuntoa, kun poika puolipäivää hoidossa. On pitänyt "ommaa lommaa", kun eipä sitä koulusta niin vaan otetakkaan.

Ei siitä huonoa omatuntoa tartte tuntea! =)
Mutta tottakai lapsetkin tarttee kesälomaa, vaikka hoidossa ois miten hyvä käydä. :wave:

Yhteistyössä