Äitini tupakoi raskausaikana ja minusta tuli homoseksuaali kääpiö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tanya"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tanya"

Vieras
Olen syyttänyt äitiäni kovasti, koska sisimmältäni haluaisin olla vähintään 160cm pitkä ja heteroseksuaali, koska maailma ei kohtele kaltaistani kutenb se kohtelee normipituista heteroa. Jos oisi äitini jättänyt raskausaikasen päivittäisen norttiaskin väliin, en olisi näin katkera ja ikisinkku. Kerran minulla oli tyttöystävä, mutta hän jätti minut kun nousin seisomaan.

[QUOTE="tanya";23523908]Ole allerginen rusinoille, olen allerginen oikeastaan kaikelle. Olen varma että se johtuu nikotiinista joka kulkeutui elimistööni kun olin äitissäni vielä.[/QUOTE]

Sulla on varmaan sitten tiukka dieetti.

Sulla on varmaan sitten tiukka dieetti.

Kyllä. Lyhytkasvuisuuteni lisäksi kärsin myös alipainosta, joka lääkärini mukaan uhkaa jo henkeäni. Päivittäinen ruokavalioni on äitini vuoksi kuitenkin hyvin niukka, en voi syödä mitään mikä sisältää rasvaa tai muitakaan lihottavia aineita, joten painon nousu ei enää ole mahdollista. Lääkäri sanoo että ainoa mahdollisuus kohta, on tehdä rasvapursotus ihon alle plastiikkakirurgisena toimenpiteenä, koska elimistöni kuihtuu muuten pois.

Ole kiitollinen äidillesi.
Tiedä miten huonosti olisi käynyt, ellei äitisi olisi tupakoinut...

Äitini ei vielä tupakoinut odottaessaan isoveljeäni. Hän on 192centtimetrinen naisteen mieleen oleva auervaara, joka saalistaa muijia kuin kärpänen hikikarpaloja. Veljeni on opiskellut meteorologiksi mutta joutui linnaan ennen kuin sai töitä, koska varasti hopeanvihreitä mersuja omien perversioidensa siivittämänä. Mersuja hän kutsui lemmenkattiloikseen.
Ässä-arvasta hän kuitenkin voitti linnassa istuessaan 2 miljoonaa euroa, ja nyt han asuu rantahuvilassa helsingissä, imeskellen pimppejä päivät pääksytysten.

[QUOTE="tanya";23524073]Äitini ei vielä tupakoinut odottaessaan isoveljeäni. Hän on 192centtimetrinen naisteen mieleen oleva auervaara, joka saalistaa muijia kuin kärpänen hikikarpaloja. Veljeni on opiskellut meteorologiksi mutta joutui linnaan ennen kuin sai töitä, koska varasti hopeanvihreitä mersuja omien perversioidensa siivittämänä. Mersuja hän kutsui lemmenkattiloikseen.
Ässä-arvasta hän kuitenkin voitti linnassa istuessaan 2 miljoonaa euroa, ja nyt han asuu rantahuvilassa helsingissä, imeskellen pimppejä päivät pääksytysten.[/QUOTE]

Eli loppujen lopuksi sinulle kävi teistä kahdesta paremmin?
Onneksi olkoon.
:)

Yhteistyössä