Äitiysjooga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hokkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hokkis

Jäsen
15.10.2007
78
0
6
En löytänyt tietoa äitiysjoogasta haulla joten siksi tässä kyselen.

Eli onko moni käynyt odotusaikana joogassa, niitähän on nykyään vaikka minkälaisia synnytykseen valmentavia joogakursseja. Itse olisin kiinnostunut mutta olisin halunnut ensin kuulla vähän muiden kokemuksia. En ole ikinä ennen joogaa harrastanut, liikuntaa kylläkin.

Jos jollain olis myös vinkkejä mistä löytäis Vantaalta laadukasta joogakurssitusta niin olis ihan tosi hyvä. Itse yritin kovasti googlessa surffailla mutta tulos oli vähän köyhänlainen. :ashamed:

Minä kävin äityisjoogassa esikkoa odottaessa. Sitä ennen en ollut joogannut.

Pidin siitä todella paljon ja vetäjä oli äiti itsekin.

Sen oli järjestänyt kansalaisopisto, joka meillä päin järjestää muutenkin erilaisia joogaryhmiä.

Tosin synnytyksen alettua kaikki opittu hävisi päästä eli en voi kertoa kokemuksia miten auttaa esim lievittämään kipuja.

Näissä seuraavissa raskauksissa ei tule joogattua, kun lähteminen on ollut jotenkin työläämpää, kun noi vanhemmat pitää saada hoitoon.

Suosittelen ainakin kokeilemaan.

itse kävin esikon aikaan mammajoogassa ja löysin tiedot siitä neuvolan seinältä.(vantaalla)
itse en nyt ole löytänyt vastaavaa mutta kerran huomasin jotain vantaa aikuisopiston sivuilla.ja taisi niitä olla työväenopiston kursseillakin.Ajankohta vaan ei sopinyt työssäkäyvälle mikä ikävä juttu.niinpä jätin etsinnät siihen.

itselle joogasta ei juurikaan ollut hyötyä synnytyksessä,en sitten kumminkaan osasnnut oppeja käyttää kaikelta jännitykseltä.

yritänkin nyt tässä toisessa synnytyksessä muistella oppeja joogasta.jospa nyt osasisin olla rennommin..

suosittelen joogaa.

Yhteistyössä