äitiysloma ja lomat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Jään marraskuun alussa äitiyslomalle ja sitä ennen kai ainakin pitäis pitää loput lomat, eli viikko. Mut pitääkö mun pitää tänäkin vuonna kertyneet lomapäivät pois ennen äitiyslomaa - eli siis huhtikuusta-marraskuun alkuun?

Ei tartte... Mä oon jäämäs syyskuussa äippälomalle.. Ja jään kohta jo lomalle kun pidän tosta 3v vanhoja lomia viime äitiyslomalta kertyneitä ja sitä edeltävältä ajalta kertyneitä....

Noup. Äitiylomakin kerryttää lomaa, joten sulle kertyy vuodelta 2010 täydet lomat + jotain lomia viellä vuodelta 2011.
Meillä on aina saanut työpaikalla sovittu, pitämättömät lomat saa pitää vanheimpainvapaan jälkeen :) Itse jään äitiylomalle nyt 14.8 ja ennen sitä kerkeen pitämään 16 lomapäivää tältä vuodelta. Loput 16 lomapäivää sekä vuodesta 2010 kertyvät 32 lomapäivää pidän vanheimpainvapaan päädyttyä eli ensi kesänä :) Tuleekin pitkä loma, kun lomapäiviä on 48 ja meillä ei lauantaita lasketa lomapäiväksi :) :) Eli saa kivasti pitkitetty sitä pelkälle kh-tulolle tippumista :)

Saako muuten pitää jo kertyneet lomat, jos haluaa? Vai riippuuko työnantajasta? Itse jään, jos hyvin käy, äippälomalle tammikuussa. En ole ollenkaan varma, että palaan nykyiseen työhöni.

Alkuperäinen kirjoittaja tytti:
Saako muuten pitää jo kertyneet lomat, jos haluaa? Vai riippuuko työnantajasta? Itse jään, jos hyvin käy, äippälomalle tammikuussa. En ole ollenkaan varma, että palaan nykyiseen työhöni.

Työnantaja määrää loma-ajankohdat.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:

Työnantaja määrää loma-ajankohdat.

Jep. Pitää selvitellä, jos pääsen vähän varmemmille vesille tän raskauden kans.

Yhteistyössä